FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR6
Autor Wiadomość
Kharupira 
Nowicjusz



Dołączyła: 10 Sie 2016
Posty: 7
Wysłany: 13-08-2016, 08:23   

Pamiętam, jak strasznie bardzo czekałam na TR 6 i jaka zawiedziona byłam, kiedy dostaliśmy to, co dostaliśmy ;)
Ale gra nie jest aż tak zła, jak myślałam na początku, kiedy bugi i monotonia drażniły mnie na każdym kroku.
Gra jest nawet klimatyczna, Kurtis jest fajny :D Przyznam, że Kurtem grało mi się lepiej niż "mroczną Larą"... i fabuła jest przyjemna, kiedy po paru latach przechodziłam AOD, doceniłam ją bardziej niż za pierwszym razem.

Czyli ogólnie mówiąc - nie taki diabeł straszny... :)
 
 
daro85 
Nowicjusz



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-10-2016, 23:55   

Przychylam się to Twojej opinii... Postanowiłem z okazji 20-lecia Lary przejść po latach AOD... Jest to część, którą przeszedłem tylko raz rok po jej premierze, przez ponad 12 lat nie zaglądałem do niej... Postanowiłem odświeżyć... Zaskoczyłem się miło, ponieważ przez kilka wieczorów fabuła i ogólnie cała gra mnie wciągnęła, bardzo wielu wątków i "smaczków" po prostu nie pamiętałem, grało mi się naprawdę miło i jakoś tak... nie wiem jak to nazwać... sentymentalnie (?) Fakt, toporne sterowanie, mało tak naprawdę akcji, ale muza nadrabia i nawet grafika po latach daje radę. Wiele rzeczy jest w AOD niewykorzystanych i aż chciałoby się w danym miejscu czegoś więcej, ale ogólnie jest OK... Poziomy z Kurtisem akurat przypadły mi do gustu, są klimatyczne. Tak myślę, że może trzeba było wielu lat, abym ja - jako fan Lary - jednak docenił AOD ;-)
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 16
Wysłany: 04-01-2017, 10:54   

W AOD nie miałem okazji nigdy zagrać. Może w jakieś demo, bo o dziwo początek gry trochę pamiętałem. Zagrałem i tytuł przypadł mi do gustu, a nawet żałuje, że nie ma kontynuacji. Taki mix gatunku przygodówki, bo mamy dialogi i specyficzną kamerę oraz Tomb Raidera. Sama fabuła jest dość ciekawa i nawet na sam koniec się dziwiłem.
Jeżeli chodzi o Kurtisa, szkoda, że nigdy już się nie pojawił, bo relacja między nim, a Panną Croft owocowała na intrygujący wątek i smaczek w serii. Czuje niedosyt (chociaż bohaterowi dziwnie świeciła się skóra, cóż, każdy men nadużywa oliwki, by imponować mięśniami :D ). Etap z Kutisem zaliczam do fajnych i klimatycznych miejscówek.
Sterowanie czasem wpędziło mnie w frustracje, szczególnie przy walce z Boaz. Dopiero po wejściu na WOTR, w dział gry, znalazłam klawiszologie, a tam... możliwość przełączania celowania, co ułatwiło mi przejście bossa.
Bugów miałem mało, ale posiadam część już zaktualizowaną z wydania "Ultimate Edition".

Podsumowując. Chciałbym więcej. Mroczna Lara była fajna, aż szkoda, że historia potoczyła się inaczej.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1061
Skąd: Helheim
Wysłany: 04-01-2017, 23:41   

Też niezmiernie żałujemy. Co do świecącej skóry u Kurtisa to zależy od karty graficznej. Na starym kompie świecił się jak psu wiadomo co, ale teraz na moim GeForce już tego nie mam.

Warto zainteresować się nieco poprawionym sterowaniem, które opracowali gracze i fani TRAOD, gdzie nieco przyspieszono animację biegu (Lara początkowo miała biegać wolniej, a po "upgrade" skoków i dodanym sprincie, animacja oryginalnie miała przyspieszać), poprawiono responsywność Lary, zmieniono mechanikę obrotu o 180 stopni na oryginalną z gameplayów przedpremierowych oraz dodano uprzednio wyłączone animacje rannej Lary, gdzie przy obrażeniach kulała albo trzymała się za obolałe ramię.

Dodam, że udało się dodatkowo popatchować niektóre poziomy w kwestii tekstur oraz innych błędów w tym tych wizualnych - niewidoczne obiekty w cut-scenkach oraz wyższa jakość tekstur w ogóle. Dodana obsługa DX11 również poprawiła to i owo. Zaskakujący jest fakt, że dziś tyle lat po premierze, gra wciąż fascynuje i napędza graczy do łatania i odkrywania jej tajemnic. Ostatnio nawet z okazji rocznicy udało się spotkać z oryginalnym autorem scenariusza do AOD (ile bym dał by go teraz zatrudnili) gdzie mógł wypowiedzieć się na temat nie tylko oryginalnych planów dla TR6 ale i dalszych rozwojów fabuły.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 16
Wysłany: 06-01-2017, 12:40   

WOW! Całkiem nieźle, że fani biorą jak zawsze sprawy w swoje ręce i poprawiają to i owo.
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 8
Wysłany: 18-01-2017, 19:26   

daro85 napisał/a:
bardzo wielu wątków i "smaczków" po prostu nie pamiętałem

Ile ja bym dała, żeby czegoś z AOD nie pamiętać... :D

Co do patcha, to jest niesamowity. W innym temacie już się nad nim zachwycałam, pozwala cieszyć się tą grą w całkiem nowy sposób. Ale jest (będzie?) druga rzecz która ciekawi mnie w równym stopniu; czy ktoś minął już TRAOD 1.5 i jest tak samo zajęty modłami byle nie anulowali, co ja?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1737
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 18-01-2017, 20:45   

O PANIE! Serio, nad czymś takim trwają prace? Obejrzałem filmik i testy i jestem w totalnym szoku! Myślałem, ze na tym poprzednim modpatchu się skończy - grało się kapitalnie. A tu ci tymczasem szykuje się serio nowy AoD !! Mam nadzieję, że ten troszku ubogi w nowe tytuły rok przyniesie nam właśnie takie smaczki jak remake'i robione w tak doskonały sposób! TR2, TR4, teraz AoD. Przestaję się nawet interesować nadchodzącym TR11.
:jumper:
_________________
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 8
Wysłany: 18-01-2017, 21:25   

Też ciężko mi w to uwierzyć, aż mi się przyśnił dziś taki stuprocentowy remake :hehe: Na razie najważniejsze, żeby te cuda ujrzały światło dzienne, ale gdyby w AoD skorzystali z konsultacji z Core i wypuścili choć ciutkę więcej niż dostaliśmy w 2003, to byłaby rewelacja absolutna. No ale zachłanna nie będę ;)

Menkaure napisał/a:
Mam nadzieję, że ten troszku ubogi w nowe tytuły rok przyniesie nam właśnie takie smaczki jak remake'i robione w tak doskonały sposób! TR2, TR4, teraz AoD. Przestaję się nawet interesować nadchodzącym TR11.
:jumper:


Wychodzi na to, że fani wiedzą czego chcą... fani? :) Trzymam za to wszystko kciuki, to byłaby świetna rekompensata.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-01-2017, 19:55   

Ja również wróciłem do AoD z okazji 20-lecia tzn do całej serii TR. Właśnie ukończyłem Sanitarium i uśwadomiłem sobie że przecież tam kiedyś brakowało tekstur! Chwała Ultimate Edition za zaktualizowaną wersję :kwiatek: Zupełnie nie przeszkadza mi (tak jak to było za pierwszym razem) toporne sterowanie, grafika i muzyka <3 nadal zachwyca, a gameplay niesamowicie wciąga. I nawet odkryłem nowy ruch Lary :p Stojąc tyłem do krawędzi można zrobić salto w tył i przejść do zwisu na rękach :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1737
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 23-01-2017, 23:29   

Joker - koniecznie poszperaj i znajdź patch do AoD z modami. Gra się pięknie, w Pradze pada śnieg, Lara i Kurtis biegają łapiąc się za ramię lub kuśtykają po zranieniu.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24-01-2017, 20:46   

Mam zainstalowanego multipachta który trochę poprawił grafikę i dodał więcej rozdzielczości. Poprawiło się też sterowanie Larą i Kurtisem. Nie mam jednak efektów rannej Lary i Kurtisa. Co do śniegu to nie wiem bo patcha zainstalowałem niedawno, a już prawie kończę grę. Jestem w levelu Last Domain.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24-01-2017, 22:43   

ups po zabiciu Ekharda posypała mi się gra, a save się straciły :( trudno z dwojga złego, po ponownym zainstalowaniu, odkryłem coś czego wcześniej nie widziałem :p W wersji ultimate jest dużo więcej ustawień do włączenia min. aktualizacja ruchów i wyglądu postaci i dużo więcej :>
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 8
Wysłany: 26-01-2017, 23:25   

joker napisał/a:
W wersji ultimate jest dużo więcej ustawień do włączenia min. aktualizacja ruchów i wyglądu postaci i dużo więcej :>


Cóż masz na myśli? Nigdy nie miałam z wersją UE do czynienia i teraz zastanawiam się co mnie ominęło...?
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27-01-2017, 22:47   

Czy coś cię ominęło to nie wiem ;) AoD w UE oprócz poprawionych (dodanych brakujących tekstur np. w Sanitarium) posiada znacznie więcej opcji do ustawienia niż w wersji pierwotnej np. bardziej zaawansowane opcje graficzne, wysoka rozdzielczość itp. Są też opcje do uaktualnienia/zoptymalizowania postaci. Nie wiem dokładnie co robią te ustawienia bo odkryłem je na sam koniec gry ;) Poprawiono też sterowanie (już nie jest toporne)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1737
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 28-01-2017, 21:36   

Z ciekawości zainstalowałem AoD z kolekcji UE. Nie wiem jeszcze jakie nowości na mnie czekają, ale spodziewam się, że liczne ;) Biorę pod uwagę fakt, że za każdym, pojedynczym razem, gdy odpalam grę to odkrywam mnóstwo nowych rzeczy. Oczywiście nie może zabraknąć wspomnianego wcześniej RecoveryPatch [tutaj FP twórcy: https://www.facebook.com/traodRengineer , wśród postów jest link do samego patcha ].

Ciekawią mnie mody ubrań Lary - zauważyłem bardzo starannie zrobiony klasyczny strój z czerwonymi lenonkami. Nie wiem jak się to ma do wersji spaczowanej, więc będziemy próbować :p
_________________
 
 
Zaqwes 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3
Wysłany: 07-02-2017, 15:16   

Mam pytanie odnośnie tego RecoveryPatch. Czy jest jakaś możliwość ustawienia innej, systemowej czcionki w grze? Po zainstalowaniu patcha na polskiej wersji gra przełącza mi na oryginalną czcionkę gry, przez co wszystkie polskie znaczki nie wyświetlają się...
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1737
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 07-02-2017, 23:54   

Hmm, podejrzewam, ze nie. Jeszcze można spróbować zainstalować najpierw patch, a później samo polskie spolszczenie. Nie wiem jak to będzie działało w praktyce, bo ja gram w angielskiej wersji językowej.
Ewentualnie zapytać na FP o to jak wrócić do wersji językowej sprzed instalacji Recovery Patcha.
_________________
 
 
Zaqwes 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3
Wysłany: 08-02-2017, 02:12   

No właśnie instalacja spolszczenie usuwa ten recoverypatch. Trudno, najwyżej bede grać na angielskiej wersji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.152 sekundy. Zapytań do SQL: 10