FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR6
Autor Wiadomość
Kharupira 
Nowicjusz



Dołączyła: 10 Sie 2016
Posty: 7
Wysłany: 13-08-2016, 09:23   

Pamiętam, jak strasznie bardzo czekałam na TR 6 i jaka zawiedziona byłam, kiedy dostaliśmy to, co dostaliśmy ;)
Ale gra nie jest aż tak zła, jak myślałam na początku, kiedy bugi i monotonia drażniły mnie na każdym kroku.
Gra jest nawet klimatyczna, Kurtis jest fajny :D Przyznam, że Kurtem grało mi się lepiej niż "mroczną Larą"... i fabuła jest przyjemna, kiedy po paru latach przechodziłam AOD, doceniłam ją bardziej niż za pierwszym razem.

Czyli ogólnie mówiąc - nie taki diabeł straszny... :)
 
 
daro85 
Nowicjusz



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-10-2016, 00:55   

Przychylam się to Twojej opinii... Postanowiłem z okazji 20-lecia Lary przejść po latach AOD... Jest to część, którą przeszedłem tylko raz rok po jej premierze, przez ponad 12 lat nie zaglądałem do niej... Postanowiłem odświeżyć... Zaskoczyłem się miło, ponieważ przez kilka wieczorów fabuła i ogólnie cała gra mnie wciągnęła, bardzo wielu wątków i "smaczków" po prostu nie pamiętałem, grało mi się naprawdę miło i jakoś tak... nie wiem jak to nazwać... sentymentalnie (?) Fakt, toporne sterowanie, mało tak naprawdę akcji, ale muza nadrabia i nawet grafika po latach daje radę. Wiele rzeczy jest w AOD niewykorzystanych i aż chciałoby się w danym miejscu czegoś więcej, ale ogólnie jest OK... Poziomy z Kurtisem akurat przypadły mi do gustu, są klimatyczne. Tak myślę, że może trzeba było wielu lat, abym ja - jako fan Lary - jednak docenił AOD ;-)
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 17
Wysłany: 04-01-2017, 10:54   

W AOD nie miałem okazji nigdy zagrać. Może w jakieś demo, bo o dziwo początek gry trochę pamiętałem. Zagrałem i tytuł przypadł mi do gustu, a nawet żałuje, że nie ma kontynuacji. Taki mix gatunku przygodówki, bo mamy dialogi i specyficzną kamerę oraz Tomb Raidera. Sama fabuła jest dość ciekawa i nawet na sam koniec się dziwiłem.
Jeżeli chodzi o Kurtisa, szkoda, że nigdy już się nie pojawił, bo relacja między nim, a Panną Croft owocowała na intrygujący wątek i smaczek w serii. Czuje niedosyt (chociaż bohaterowi dziwnie świeciła się skóra, cóż, każdy men nadużywa oliwki, by imponować mięśniami :D ). Etap z Kutisem zaliczam do fajnych i klimatycznych miejscówek.
Sterowanie czasem wpędziło mnie w frustracje, szczególnie przy walce z Boaz. Dopiero po wejściu na WOTR, w dział gry, znalazłam klawiszologie, a tam... możliwość przełączania celowania, co ułatwiło mi przejście bossa.
Bugów miałem mało, ale posiadam część już zaktualizowaną z wydania "Ultimate Edition".

Podsumowując. Chciałbym więcej. Mroczna Lara była fajna, aż szkoda, że historia potoczyła się inaczej.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1078
Skąd: Helheim
Wysłany: 04-01-2017, 23:41   

Też niezmiernie żałujemy. Co do świecącej skóry u Kurtisa to zależy od karty graficznej. Na starym kompie świecił się jak psu wiadomo co, ale teraz na moim GeForce już tego nie mam.

Warto zainteresować się nieco poprawionym sterowaniem, które opracowali gracze i fani TRAOD, gdzie nieco przyspieszono animację biegu (Lara początkowo miała biegać wolniej, a po "upgrade" skoków i dodanym sprincie, animacja oryginalnie miała przyspieszać), poprawiono responsywność Lary, zmieniono mechanikę obrotu o 180 stopni na oryginalną z gameplayów przedpremierowych oraz dodano uprzednio wyłączone animacje rannej Lary, gdzie przy obrażeniach kulała albo trzymała się za obolałe ramię.

Dodam, że udało się dodatkowo popatchować niektóre poziomy w kwestii tekstur oraz innych błędów w tym tych wizualnych - niewidoczne obiekty w cut-scenkach oraz wyższa jakość tekstur w ogóle. Dodana obsługa DX11 również poprawiła to i owo. Zaskakujący jest fakt, że dziś tyle lat po premierze, gra wciąż fascynuje i napędza graczy do łatania i odkrywania jej tajemnic. Ostatnio nawet z okazji rocznicy udało się spotkać z oryginalnym autorem scenariusza do AOD (ile bym dał by go teraz zatrudnili) gdzie mógł wypowiedzieć się na temat nie tylko oryginalnych planów dla TR6 ale i dalszych rozwojów fabuły.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 17
Wysłany: 06-01-2017, 12:40   

WOW! Całkiem nieźle, że fani biorą jak zawsze sprawy w swoje ręce i poprawiają to i owo.
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 11
Wysłany: 18-01-2017, 19:26   

daro85 napisał/a:
bardzo wielu wątków i "smaczków" po prostu nie pamiętałem

Ile ja bym dała, żeby czegoś z AOD nie pamiętać... :D

Co do patcha, to jest niesamowity. W innym temacie już się nad nim zachwycałam, pozwala cieszyć się tą grą w całkiem nowy sposób. Ale jest (będzie?) druga rzecz która ciekawi mnie w równym stopniu; czy ktoś minął już TRAOD 1.5 i jest tak samo zajęty modłami byle nie anulowali, co ja?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 18-01-2017, 20:45   

O PANIE! Serio, nad czymś takim trwają prace? Obejrzałem filmik i testy i jestem w totalnym szoku! Myślałem, ze na tym poprzednim modpatchu się skończy - grało się kapitalnie. A tu ci tymczasem szykuje się serio nowy AoD !! Mam nadzieję, że ten troszku ubogi w nowe tytuły rok przyniesie nam właśnie takie smaczki jak remake'i robione w tak doskonały sposób! TR2, TR4, teraz AoD. Przestaję się nawet interesować nadchodzącym TR11.
:jumper:
_________________
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 11
Wysłany: 18-01-2017, 21:25   

Też ciężko mi w to uwierzyć, aż mi się przyśnił dziś taki stuprocentowy remake :hehe: Na razie najważniejsze, żeby te cuda ujrzały światło dzienne, ale gdyby w AoD skorzystali z konsultacji z Core i wypuścili choć ciutkę więcej niż dostaliśmy w 2003, to byłaby rewelacja absolutna. No ale zachłanna nie będę ;)

Menkaure napisał/a:
Mam nadzieję, że ten troszku ubogi w nowe tytuły rok przyniesie nam właśnie takie smaczki jak remake'i robione w tak doskonały sposób! TR2, TR4, teraz AoD. Przestaję się nawet interesować nadchodzącym TR11.
:jumper:


Wychodzi na to, że fani wiedzą czego chcą... fani? :) Trzymam za to wszystko kciuki, to byłaby świetna rekompensata.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-01-2017, 19:55   

Ja również wróciłem do AoD z okazji 20-lecia tzn do całej serii TR. Właśnie ukończyłem Sanitarium i uśwadomiłem sobie że przecież tam kiedyś brakowało tekstur! Chwała Ultimate Edition za zaktualizowaną wersję :kwiatek: Zupełnie nie przeszkadza mi (tak jak to było za pierwszym razem) toporne sterowanie, grafika i muzyka <3 nadal zachwyca, a gameplay niesamowicie wciąga. I nawet odkryłem nowy ruch Lary :p Stojąc tyłem do krawędzi można zrobić salto w tył i przejść do zwisu na rękach :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 23-01-2017, 23:29   

Joker - koniecznie poszperaj i znajdź patch do AoD z modami. Gra się pięknie, w Pradze pada śnieg, Lara i Kurtis biegają łapiąc się za ramię lub kuśtykają po zranieniu.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24-01-2017, 20:46   

Mam zainstalowanego multipachta który trochę poprawił grafikę i dodał więcej rozdzielczości. Poprawiło się też sterowanie Larą i Kurtisem. Nie mam jednak efektów rannej Lary i Kurtisa. Co do śniegu to nie wiem bo patcha zainstalowałem niedawno, a już prawie kończę grę. Jestem w levelu Last Domain.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24-01-2017, 22:43   

ups po zabiciu Ekharda posypała mi się gra, a save się straciły :( trudno z dwojga złego, po ponownym zainstalowaniu, odkryłem coś czego wcześniej nie widziałem :p W wersji ultimate jest dużo więcej ustawień do włączenia min. aktualizacja ruchów i wyglądu postaci i dużo więcej :>
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Nana 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Maj 2016
Posty: 11
Wysłany: 26-01-2017, 23:25   

joker napisał/a:
W wersji ultimate jest dużo więcej ustawień do włączenia min. aktualizacja ruchów i wyglądu postaci i dużo więcej :>


Cóż masz na myśli? Nigdy nie miałam z wersją UE do czynienia i teraz zastanawiam się co mnie ominęło...?
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27-01-2017, 22:47   

Czy coś cię ominęło to nie wiem ;) AoD w UE oprócz poprawionych (dodanych brakujących tekstur np. w Sanitarium) posiada znacznie więcej opcji do ustawienia niż w wersji pierwotnej np. bardziej zaawansowane opcje graficzne, wysoka rozdzielczość itp. Są też opcje do uaktualnienia/zoptymalizowania postaci. Nie wiem dokładnie co robią te ustawienia bo odkryłem je na sam koniec gry ;) Poprawiono też sterowanie (już nie jest toporne)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 28-01-2017, 21:36   

Z ciekawości zainstalowałem AoD z kolekcji UE. Nie wiem jeszcze jakie nowości na mnie czekają, ale spodziewam się, że liczne ;) Biorę pod uwagę fakt, że za każdym, pojedynczym razem, gdy odpalam grę to odkrywam mnóstwo nowych rzeczy. Oczywiście nie może zabraknąć wspomnianego wcześniej RecoveryPatch [tutaj FP twórcy: https://www.facebook.com/traodRengineer , wśród postów jest link do samego patcha ].

Ciekawią mnie mody ubrań Lary - zauważyłem bardzo starannie zrobiony klasyczny strój z czerwonymi lenonkami. Nie wiem jak się to ma do wersji spaczowanej, więc będziemy próbować :p
_________________
 
 
Zaqwes 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3
Wysłany: 07-02-2017, 15:16   

Mam pytanie odnośnie tego RecoveryPatch. Czy jest jakaś możliwość ustawienia innej, systemowej czcionki w grze? Po zainstalowaniu patcha na polskiej wersji gra przełącza mi na oryginalną czcionkę gry, przez co wszystkie polskie znaczki nie wyświetlają się...
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 07-02-2017, 23:54   

Hmm, podejrzewam, ze nie. Jeszcze można spróbować zainstalować najpierw patch, a później samo polskie spolszczenie. Nie wiem jak to będzie działało w praktyce, bo ja gram w angielskiej wersji językowej.
Ewentualnie zapytać na FP o to jak wrócić do wersji językowej sprzed instalacji Recovery Patcha.
_________________
 
 
Zaqwes 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3
Wysłany: 08-02-2017, 02:12   

No właśnie instalacja spolszczenie usuwa ten recoverypatch. Trudno, najwyżej bede grać na angielskiej wersji.
 
 
Shady-Yo 
Nowicjusz



Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 23
Wysłany: 02-04-2017, 16:15   

No cóż, dla mnie najsłabsza część z serii (z tych, w które do tej pory grałem, ale podejrzewam, że tak już zostanie). A szkoda, bo na pewno tkwił w niej potencjał na coś znacznie lepszego. O ile już w "Chronicles" widać było, że autorzy nie przyłożyli się do tego tak jak powinni i było to sklecone naprędce, o tyle w "AoD" to już kompletnie przesadzili. Bug za bugiem, jakieś dziwnie poucinane poziomy, chaotyczna fabuła...

Co ciekawe, gra nie jest nawet tak krótka, jak niektórzy pisali. Ale i tak w trakcie gry miałem nieustannie wrażenie, że... przechodziłem levele jakimiś "bocznymi ścieżkami". Bo po ukończeniu niektórych lokacji przypominałem sobie, że nie odwiedziłem nawet wszystkich zakamarków.

Skoro już zacząłem od minusów... oczywiście: STEROWANIE. Fatalnie niewygodne, wręcz odpychające. Bardzo często to była nie walka z pokonywaniem przeszkód a ze sterowaniem właśnie. To głównie przez nie, zeszło mi z tą grą znacznie dłużej niż powinno.

Dalej: strasznie nierówny poziom. Niektóre poziomy wyglądały jakby były wyjęte z innej gry. Co ciekawe, pierwszy level bardzo przyjemny i nawet przez jakiś czas dziwiłem się, czemu ta gra jest tak słabo oceniana. Niestety później z poziomu na poziom zacząłem poznawać przyczyny nieprzychylnych recenzji. Na szczęście, tak jak napisałem wcześniej, są też całkiem solidne poziomy. Podobał mi się Paryż i jego podziemia, podobał mi się bardzo Luwr i cała ta walka z laserami. Niezłe było też Bio Research Facility. Ale takie Sanitarium (przypominające mi bardziej Silent Hill 2) już niekoniecznie, i to nawet mimo mojego zamiłowania do horrorów. To dlatego, że poziom ten opierał się niemal tylko i wyłącznie na otwieraniu kolejnych drzwi, przechodzeniu niekończących się korytarzu i strzelaniu do zmutowanych przeciwników. Zabrakło pomysłu. I niestety ale to nie jedyny poziom gdzie zabrakło pomysłu, bo takie wrażenie odczuwałem na przestrzeni całej gry. Niektóre lokacje były zdecydowanie zbyt proste i brakowało w nich jakichś ciekawych zagadek.

Niestety, system walki jest okropny. Kiedy jest skradanka, to nawet nie jest tak źle, ale jeśli chodzi o otwartą walkę, to jest okropnie. Raz, że przeciwnicy nie sprawiają żadnej trudności a dwa to kamera potrafi dosłownie oszaleć, a Lara zupełnie nie reaguje i nie przeczuwa tego co my chcemy z nią zrobić. Na szczęście tej walki jakoś za dużo w AoD nie ma.

Ale nie jest też tak, że ta gra ma same minusy. Daje się odczuć fajny, mroczny klimat tworzony także przez przyzwoite cutscenki i muzykę. Właśnie, bo muzyka stoi tu akurat na bardzo dobrym poziomie.

Odświeżenie serii musiało w końcu nastąpić i to była na pewno dobra decyzja. Zresztą "Chronicles" było najlepszym możliwym ostrzeżeniem, że już więcej z tego samego schematu i silnika graficznego wycisnąć się nie da. Lara wygląda teraz całkiem inaczej, jest mroczna i może się to podobać. Ale...

... tak jak już napisałem, efekty pracy pod presją czasu autorów gry widać aż nadto. Gdyby dopracować fabułę, bardziej przemyśleć niektóre poziomy i przede wszystkim usprawnić sterowanie, to byłoby to naprawdę niezła gra.

Aha... nie powiedziałem jeszcze o końcowym bossie. Bardzo szybka i łatwa walka to była. Na pewno za łatwa :) Gra jakoś tak nagle się skończyła...

Moja ocena: 5/10.
_________________
Ukończone:
I 8/10 | Unfinished Business 8/10 | II 9/10 | II: Golden Mask 7/10 | III 10/10 | III: The Lost Artifact 9/10 | IV 10/10 | V 6/10 | Angel of Darkness 5/10 | Legend 9/10

Aktualnie gram w:
Anniversary
 
 
Alina 
Student



Dołączyła: 01 Kwi 2013
Posty: 96
Wysłany: 03-09-2017, 19:04   

Szukam patentu na Czerwonego Ducha... Zna ktoś jakiś? Nawet nie widać kiedy on jest... "nieprzytomny", tak się powoli porusza, że trudno to wyczaić, kiedy on się nie rusza, bo już tak ma, a kiedy bo uciął sobie drzemkę...


Przy okazji, naczytałam się o różnych modach i poprawkach sterowania, bo to największy minus tej gry. I bardzo, bardzo bym prosiła o jakieś info łopatologiczne co konkretnie pobrać, skąd i jak uruchomić itp... Postanowiłam zrezygnować z trainerów do TRAOD, bo działa tylko jeden do wersji 1.0, a ta jest skopana na maksa. Ja aż taka denna w tą grę nie jestem, tylko problem jest taki, że Czerwony Duch, Robalica i w zasadzie inni bossowie, to jakiś dla mnie koszmar. Mnie interesują wszelkie poprawki do tej gry, które usprawniają jakość pracy tej gry, nawet na trainerze mam kłopoty z Duchem i Boaz, Duch jaki jest, każdy widzi, a zmiana celu przy strzelaniu do gruczołów Boaz to też nie przelewki. No przydałby się jakiś trainer czy saveeditor, ale ostatecznie nie wywalam wersji 1.0 do kosza, jak nie dam rady na żywca, to zawsze mogę przeinstalować grę.

A ogólna ocena tej gry to jakieś 7/10.. Mi tam najbardziej podoba się Underworld... kocham Tajlandię!
 
 
Alina 
Student



Dołączyła: 01 Kwi 2013
Posty: 96
Wysłany: 07-09-2017, 15:20   

Czy jest szansa na sprawdzenie jaką mam wersję gry? Nie ma napisu w menu gry, mam wersję z Ultimate Edition. Wersja jest po polsku, parę problemów naprawiono względem 1.0, np chodzenie po drabinie tuż przed zrujnowanym blokowiskiem, zaraz na początku. W 1.0 nie działała, trzeba było kilka razy puścić ją i chwycić ponownie i gdzieś w połowie Lara schodziła już normalnie. Chciałabym jakieś poprawki do sterowania, bo choć wersja UE już ma lepsze to sterowanie, to nadal nie jest to rewelacja jakaś. Najbardziej irytuje mnie sterowanie podczas walki i to, że Lara zamiast od razu biec, idzie parę kroków i dopiero biegnie.

Chętnie bym zainstalowała jakąś dodatkową aktualizację, mając nadzieję, że twórcy jeszcze coś tam naprawili, ale boję się, że zapisy przestaną działać. Te z 1.0 nie działają na obecnej wersji. Co prawda jestem dopiero w gabinecie Carvier, ale i tak mi szkoda rozgrywki. Wszelkie zmiany w grze wprowadzę po zakończeniu tej sesji.
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3984
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 07-09-2017, 16:10   

Jeśli numer wersji nie pojawia się w głównym menu, to nie mam pojęcia jak to inaczej sprawdzić :o
_________________
 
 
Alina 
Student



Dołączyła: 01 Kwi 2013
Posty: 96
Wysłany: 07-09-2017, 21:12   

Poszperam w necie, może ktoś doszedł do tego jaka to wersja. Ja mam jednak luksusową sytuację, ponieważ jestem w posiadaniu dwóch wersji gry. Jedna to ta z UE, druga to angielska wersja 1.0. Mając 1.0 eng, mogę mieć jakąkolwiek wersję zechcę. Tą z UE zainstalowałam bo chciałam zobaczyć co tam jest inaczej. Parę bugów naprawiono, to fakt, ale braki tekstur są nadal... Najbardziej irytuje mnie ten na dachu Luwru... Okropnie to wygląda. Póki co, radzę sobie bez żadnych wspomagaczy, bo do polskiej wersji nie ma żadnego pasującego trainera. Najgorsze przede mną, czyli krwawa seria bossów... Czerwony Duch i Boaz... Karel i Eckhard są banalni, ale Duch i Boaz... masakra.

Pytałam o wersję również dlatego, że byłabym zainteresowana również modami do gry, oraz jakimiś fanowskimi poprawkami, a do tego wersja gry to jest kluczowa sprawa... Będę musiała przeryć net za jakimiś poradnikami, jak i co zainstalować...
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1078
Skąd: Helheim
Wysłany: 08-09-2017, 09:31   

Najwięcej poprawek było do wersji v. 52. Dzięki fanowskim modyfikacjom udało się załatać niemal wszystkie dziury w teksturach, zlikwidować większość uporczywych bugów, oraz ogarnąć sterowanie. Mało kto wie przykładowo, że animacje Lary w kwestii biegania są spowolnione. W oryginalnym zamyśle Core, Lara miała z czasem zacząć biegać szybciej i poruszać się zwinniej, ale tego algorytmu nigdy nie odblokowano. Ludzie zajmujący się nieoficjalnymi patchami do gry - można znaleźć linki na https://www.facebook.com/aodremasterhd/ - odblokowali te animacje i teraz Lara porusza się dużo lepiej. To samo ze schodami itp.

Granie na siłę w polską wersję v.49, która bez patchy momentami jest niegrywalna (w tym również poprawiono interakcję z bossami) to moim zdaniem rzucanie sobie kłód pod nogi. Tym bardziej, że dzięki wspomnianym modyfikacjom, można lepiej zagłębić się w fabule gry a nie skupiać na tym, co wkurza... I'm just saying :)
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Alina 
Student



Dołączyła: 01 Kwi 2013
Posty: 96
Wysłany: 08-09-2017, 11:13   

Ja nie gram na siłę, po prostu szkoda mi tej rozgrywki którą już zrobiłam, raz bym chciała to przejść po polsku, a potem mogę odkurzyć wersję 1.0 eng i do niej dograć patche. Ale mnie ta wersja instalki irytuje, bo już podczas instalacji pojawiają się błędy, nie mogę po prostu kazać się grze zainstalować, muszę wejść w custom installation, wszystko zaznaczyć i dopiero gra się łaskawie zainstaluje... Ta wersja z ue przynajmniej pod tym względem jest bezstresowa.

Ale dzięki za numer wersji gry, przynajmniej wiem, że wersja z UE to 49... Najgorsi są bossowie, a ja jestem dopiero w Luwrze, nawet nie w pobliżu Ducha, więc może faktycznie o sobie podarować... Niektórych słów z anglika jednak nie rozumiem i pod tym względem bym chciała te filmiki z polskimi napisami z raz obejrzeć...

______________________


Fajnie by było mieć jakiegoś gotowca, wszystko w jednym, bo widzę, ze te patche polegają na wymianie pliku exe... np. coś takiego:

http://www.core-design.co...overypatch.html

Nie wiem czy to jest oficjalne, czy nieoficjalne. Ja nie chcę żadnych udziwnień w grze, chcę tylko naprawić bugi, sterowanie i dziury po teksturach, a kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.233 sekundy. Zapytań do SQL: 10