FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR4: The Last Revelation
Autor Wiadomość
Shady-Yo 
Nowicjusz



Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 23
Wysłany: 06-01-2017, 13:34   

Teraz po trzecim, może czwartym przejściu czwórki utwierdzam się w przekonaniu, że to zdecydowanie jedna z najlepszych części i obok trójki moja ulubiona. Egipt, grobowce... to środowisko, które Tomb Raiderowi jak najbardziej sprzyja. Klimat jest po prostu świetny. Raczej brak tu słabszych poziomów (choć był taki poziom w Kairze, który mnie nieźle wymęczył). Tym razem struktura poziomów jest nieco inna. Na jedną dużą lokację przypada tak jakby kilka leveli, pomiędzy którymi można płynnie przechodzić (można się też do nich cofać). Pomysł ten się sprawdził. Poziomy zostały zresztą fajnie i pomysłowo zaprojektowane.

Gra jest również długa, chyba najdłuższa ze wszystkich klasycznych TR'ów. Tym razem pojawiło się znacznie więcej zagadek (zwykle prostych, ale mimo wszystko sprawiających sporą frajdę) w porównaniu do poprzedników.

Są też spore zmiany w arsenale bo o ile nie pojawiło się zbyt dużo nowych broni, a niektóre usunięto, o tyle pojawiła się opcja wybierania różnych rodzajów amunicji do tej samej broni. Poza tym niektóre przedmioty można łączyć z innymi (na przykład do rewolwera możemy zamontować celownik laserowy), podobnie jest z artefaktami.

Fabuła jest oczywiście prosta, ale i tak wciągająca. Sam motyw potężnych sił i walki dobra ze złem bardzo sprawnie poprowadzony. Cut scenki standardowo stoją na dobrym poziomie.

Tak więc, TRIV to na pewno odsłona warta uwagi, trudno mi powiedzieć czy to najlepszy ze starych TR'ów, być może, dla mnie to podobny poziom do ukochanej trójeczki.

10/10!

Czas na V: Chronicles, w którą jeszcze nigdy nie grałem ;)
_________________
Ukończone:
I 8/10 | Unfinished Business 8/10 | II 9/10 | II: Golden Mask 7/10 | III 10/10 | III: The Lost Artifact 9/10 | IV 10/10 | V 6/10 | Angel of Darkness 5/10 | Legend 9/10

Aktualnie gram w:
Anniversary
 
 
Anna K. 
Nowicjusz


Dołączyła: 09 Sty 2017
Posty: 2
Wysłany: 09-01-2017, 18:08   

problem :czysto techniczny!
a wiec chodzi o poziom katakumby a dokładnie o miejsce wiecie gdzie trzeba przeskoczyć z jednej liny na drugą?? ktos tak mial, ja mam z tym problem ! ;(
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 09-01-2017, 20:42   

Skakanie z liny na linę jest dość kłopotliwe, sam kiedyś spędziłem wieki w tym momencie (podejrzewam, że to ogromna sala zaraz po zjeździe windą). Ustaw się tak, by lina, na którą masz wskoczyć była "na środku" głowy Lary. Zjedź na sam dół i klawiszem sprintu (domyślnie "?/") rozbujaj linę - gdy jesteś na samym dole od razu zrobisz duży dystans. W momencie, gdy będziesz najbliżej liny wciśnij ALT. Tu innej rady nie ma, trzeba próbować. Życzę powodzenia :)

PS - w tym momencie łatwiej jest pójść po sekret by dostać się na dół - wyglądaj szczeliny pełzanej na lewej ścianie.
_________________
 
 
Adam752 
Nowicjusz


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 4
Wysłany: 28-10-2017, 09:28   

Dzień dobry wszystkim. Mój pierwszy post na forum i od razu pytanie do osób dobrze orientujących się w TR4. W częściach 1-3 zaraz po dobyciu broni Lara namierzała praktycznie każdego przeciwnika automatycznie. W TR4 co chwila spotykam przeciwników, których zwykła amunicja się nie ima (np. szkielety, które musiałem rozwalać wybuchowymi strzałami z łuku). Problem pojawił się w chwili, kiedy doszedłem do Kairu. Jestem obecnie w Chambers of Talun i natknąłem się na duże latające chrząszcze. Owszem mogę je potraktować wybuchową strzałą (ale ilość tych mi topnieje). Próbowałem zwykłą bronią, rewolwerem, uzi i nawet shotgunem ale nic. Naboje przelatują przez przeciwnika. Lara go nie namierza, tak jakby go w ogóle nie widziała. Dochodzi do tego, że robal bezczelnie wisi przede mną w powietrzu i mnie gryzie a ja strzelam przed siebie (teoretycznie prosto w niego) i widzę jak moje naboje rozbijają się na przeciwległej ścianie. Oglądałem nawet na YT walkthrough i tam koleś normalnie strzelił do tego dziadostwa i zabił. Dlaczego nie mogę trafić do przeciwnika? To jakiś bug czy o co chodzi? Podobnie miałem z nietoperzami level wcześniej.
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 670
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 28-10-2017, 22:00   

W TR4 niektórych przeciwników (np szkieletów) nie da się pokonać inaczej, niż właśnie przy użyciu wybuchów lub przez zrzucenie z krawędzi. Jeżeli chodzi o problem z celowaniem, jesteś pewien że masz w opcjach włączone automatyczne namierzanie przeciwników?
_________________
 
 
 
Adam752 
Nowicjusz


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 4
Wysłany: 29-10-2017, 03:10   

No ładnie. Wygląda na to, że zaorałem się perfekcyjnie. Lecę pół gry na celowaniu manualnym... Dzięki za Twoją odpowiedź. Oczywiście zamiana tego ustawienia pomogła. Najlepsze jest to, że na początku miałem celowanie automatyczne, potem pojawiły się szkielety, a potem (nawet nie wiem kiedy) musiałem jakoś przypadkiem zmienić na manuala. Unikalnie myślałem że po prostu potwory stały się trudniejsze wraz z kolejnymi levelami. Dopiero te nietoperze i żuki które bez celowanika laserowego trudno było trafić przyprawiły mnie o uczucie "bez kitu, to nie może być aż tak irytująco trudne".

Cóż, palnąłem głupotę ale wyciągnąłem z tego jakąś lekcję. Teraz powinno być już tylko lepiej!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.142 sekundy. Zapytań do SQL: 10