FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR6
Autor Wiadomość
Kharupira 
Nowicjusz



Dołączyła: 10 Sie 2016
Posty: 7
Wysłany: 13-08-2016, 08:23   

Pamiętam, jak strasznie bardzo czekałam na TR 6 i jaka zawiedziona byłam, kiedy dostaliśmy to, co dostaliśmy ;)
Ale gra nie jest aż tak zła, jak myślałam na początku, kiedy bugi i monotonia drażniły mnie na każdym kroku.
Gra jest nawet klimatyczna, Kurtis jest fajny :D Przyznam, że Kurtem grało mi się lepiej niż "mroczną Larą"... i fabuła jest przyjemna, kiedy po paru latach przechodziłam AOD, doceniłam ją bardziej niż za pierwszym razem.

Czyli ogólnie mówiąc - nie taki diabeł straszny... :)
 
 
daro85 
Nowicjusz



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-10-2016, 23:55   

Przychylam się to Twojej opinii... Postanowiłem z okazji 20-lecia Lary przejść po latach AOD... Jest to część, którą przeszedłem tylko raz rok po jej premierze, przez ponad 12 lat nie zaglądałem do niej... Postanowiłem odświeżyć... Zaskoczyłem się miło, ponieważ przez kilka wieczorów fabuła i ogólnie cała gra mnie wciągnęła, bardzo wielu wątków i "smaczków" po prostu nie pamiętałem, grało mi się naprawdę miło i jakoś tak... nie wiem jak to nazwać... sentymentalnie (?) Fakt, toporne sterowanie, mało tak naprawdę akcji, ale muza nadrabia i nawet grafika po latach daje radę. Wiele rzeczy jest w AOD niewykorzystanych i aż chciałoby się w danym miejscu czegoś więcej, ale ogólnie jest OK... Poziomy z Kurtisem akurat przypadły mi do gustu, są klimatyczne. Tak myślę, że może trzeba było wielu lat, abym ja - jako fan Lary - jednak docenił AOD ;-)
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 13
Wysłany: 04-01-2017, 10:54   

W AOD nie miałem okazji nigdy zagrać. Może w jakieś demo, bo o dziwo początek gry trochę pamiętałem. Zagrałem i tytuł przypadł mi do gustu, a nawet żałuje, że nie ma kontynuacji. Taki mix gatunku przygodówki, bo mamy dialogi i specyficzną kamerę oraz Tomb Raidera. Sama fabuła jest dość ciekawa i nawet na sam koniec się dziwiłem.
Jeżeli chodzi o Kurtisa, szkoda, że nigdy już się nie pojawił, bo relacja między nim, a Panną Croft owocowała na intrygujący wątek i smaczek w serii. Czuje niedosyt (chociaż bohaterowi dziwnie świeciła się skóra, cóż, każdy men nadużywa oliwki, by imponować mięśniami :D ). Etap z Kutisem zaliczam do fajnych i klimatycznych miejscówek.
Sterowanie czasem wpędziło mnie w frustracje, szczególnie przy walce z Boaz. Dopiero po wejściu na WOTR, w dział gry, znalazłam klawiszologie, a tam... możliwość przełączania celowania, co ułatwiło mi przejście bossa.
Bugów miałem mało, ale posiadam część już zaktualizowaną z wydania "Ultimate Edition".

Podsumowując. Chciałbym więcej. Mroczna Lara była fajna, aż szkoda, że historia potoczyła się inaczej.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1056
Skąd: Helheim
Wysłany: 04-01-2017, 23:41   

Też niezmiernie żałujemy. Co do świecącej skóry u Kurtisa to zależy od karty graficznej. Na starym kompie świecił się jak psu wiadomo co, ale teraz na moim GeForce już tego nie mam.

Warto zainteresować się nieco poprawionym sterowaniem, które opracowali gracze i fani TRAOD, gdzie nieco przyspieszono animację biegu (Lara początkowo miała biegać wolniej, a po "upgrade" skoków i dodanym sprincie, animacja oryginalnie miała przyspieszać), poprawiono responsywność Lary, zmieniono mechanikę obrotu o 180 stopni na oryginalną z gameplayów przedpremierowych oraz dodano uprzednio wyłączone animacje rannej Lary, gdzie przy obrażeniach kulała albo trzymała się za obolałe ramię.

Dodam, że udało się dodatkowo popatchować niektóre poziomy w kwestii tekstur oraz innych błędów w tym tych wizualnych - niewidoczne obiekty w cut-scenkach oraz wyższa jakość tekstur w ogóle. Dodana obsługa DX11 również poprawiła to i owo. Zaskakujący jest fakt, że dziś tyle lat po premierze, gra wciąż fascynuje i napędza graczy do łatania i odkrywania jej tajemnic. Ostatnio nawet z okazji rocznicy udało się spotkać z oryginalnym autorem scenariusza do AOD (ile bym dał by go teraz zatrudnili) gdzie mógł wypowiedzieć się na temat nie tylko oryginalnych planów dla TR6 ale i dalszych rozwojów fabuły.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Szpadel 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 13
Wysłany: 06-01-2017, 12:40   

WOW! Całkiem nieźle, że fani biorą jak zawsze sprawy w swoje ręce i poprawiają to i owo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.056 sekundy. Zapytań do SQL: 10