FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
NG Różne animacje bez TREP`a.
Autor Wiadomość
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 29-04-2010, 09:51   NG Różne animacje bez TREP`a.

Witajcie.Na innym forum znalazłam informacje dotyczące LEDGE CLIMB CONTROL,ROLL OUT OF CRAWLSPACE, ROLL IN CRAWLSPACE.Ledge Climb control to nic innego jak skakanie z półki skalnej do tyłu czy w górę tak jak ta nasza Lara potrafi to wykorzystać w Legendzie,Anniversary czy Underworld.Roll out of crawlspace to animacja pochodząca z Chronicles.Chodzi o to że jak się czołgamy możemy przy krawędzi nacisnąć alt i strzałkę.Roll in crawlspace to nic innego jak fikołek podczas czołgania się aktywuje się go klawiszem / podczas kucania.Więc tak jeśli chcesz mieć w grze roll in crawlspace w ng center wpisz:
Animation= 218, IGNORE, $4000, FAN_KEEP_NEXT_STATEID + FAN_SET_FREE_HANDS_TEMP, ENV_MULT_CONDITION, 4, IGNORE, -222, -353, -354
MultEnvCondition= 4 ,ENV_NO_BLOCK_IN_FRONT, 256, IGNORE, ENV_NON_TRUE + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT, 512, IGNORE
Jeśli chcesz mieć roll out crawlspace wpisz:
Animation= 421, KEY1_JUMP, IGNORE, FAN_SET_NEUTRAL_STATE_ID + FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_POS_HORTOGONAL + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT + ENV_POS_STRIP_1, IGNORE, IGNORE, 80
Jeśli chcesz mieć ledge climb control ściągnij to http://www.trsearch.org/M...item=2653&chk=2
Podmień w programie do wadów animacje i wpisz
Animation= 446, KEY1_JUMP, IGNORE , IGNORE, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 450, KEY1_DOWN, IGNORE , FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Tekst Animation=... w skrypcie możesz mieć wpisany wiele razy np
[Level]
Name= Playable Tutorial Level
Legend= The year 2000, somewhere in Egypt...
Horizon= ENABLED
Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT + FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 73, 63, 1, 35
Animation= 446, KEY1_ACTION + KEY1_UP, IGNORE, IGNORE, ENV_MONKEY_CEILING, 1027, IGNORE, -164
Animation= 257, KEY1_ROLL, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, -234
Animation= 218, IGNORE, $4000, FAN_KEEP_NEXT_STATEID + FAN_SET_FREE_HANDS_TEMP, ENV_MULT_CONDITION, 4, IGNORE, -222, -353, -354
Animation= 446, KEY1_JUMP, IGNORE , IGNORE, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 450, KEY1_DOWN, IGNORE , FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 421, KEY1_JUMP, IGNORE, FAN_SET_NEUTRAL_STATE_ID + FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_POS_HORTOGONAL + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT + ENV_POS_STRIP_1, IGNORE, IGNORE, 80
MultEnvCondition= 4 ,ENV_NO_BLOCK_IN_FRONT, 256, IGNORE, ENV_NON_TRUE + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT, 512, IGNORE
Layer1= 160,160,192,7
PuzzleCombo= 3,1,Cartouche Piece 1, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 3,2,Cartouche Piece 2, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 3,Ba Cartouche, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 5,Eye Of Horus, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 5,1,Eye Piece, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 5,2,Eye Piece, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 6,The Hand Of Orion, $0000,$0400,$8000,$c000,$0000,$0002
Puzzle= 8,The Hand Of Sirius, $0000,$0400,$8000,$c000,$0000,$0002
LoadCamera= 0,0,0,0,0,0,255
LoadCamera= 11088,-1100,28896,11119,-1399,31486,0
Level= DATA\TUT1,107
Myślę że jeśli chcecie mieć NG level editor a nie stare i używać trepa to może to się wam przyda.
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 12-07-2010, 18:03   

Nie będę pisać nowego tematu(to chyba logiczne ;) ) dla którego mam pisać jednego posta.A więc tak chciałam omówić zmienianie screena ładującego konkrety level(nie wiem czy można tak z starym TRLE).Zróbcie pokój który ma być waszym screenem ładującym(dla efektu najlepiej pobawić się kamerkami ;) ).Idź do tego pokoju w grze i naciskając F1 zapisz wszystkie cyfry pojawiające się na ekranie( :!!: UWAGA :!!: Nie działa jak macie wyłączone FlyCheat)gdzieś na kartce.Znajdź w skrypcie linijkę LoadCamera i z przecinkami przepisz zapisane liczby.Jeśli się powiedzie twój level będzie się wczytywał z obrazkiem wybranego pokoju.A teraz przyszedł czas na odnowienie błysku( :??: )flary(działa tylko z NG).Jeśli chcecie mieć iskrę flary (TR2,3) w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 250, 205, 15, IGNORE
Jeśli chcecie żeby fara się paliła w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 255, 200, 55, 10
Jeżeli chcecie żeby światło flary było różowe i miało taką jakąś poświate Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 0, 255, 100
Żółte światło z poświatą Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 200, 55, 40
Poświata,ogień,iskra,dym a to wszystko na niebiesko Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT + FFL_ADD_FIRE + FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 0, 200, 255, IGNORE
Zielone światło i zielony płomień Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 0, 205, 15, IGNORE
Jasne białe światło i poświata Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 20
Sama poświata Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 0
Teraz pare obc dla ROLLING BALL:
1-Powoduje wyłączenie dźwięków i wstrząsów
4-Można spychać
16-Niszczy na swojej drodze shatter objects
:pozdro:
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 05-08-2010, 21:26   

Czy wiecie że można zmieniać czas działania flary :??: Weźmy np Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 0 Zamieńcie liczbą wyraz IGNORE.Przykład Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, 5, 255, 255, 255, 0 Flara będzie świecić 5 sekund.Nie wiecie jak edytować pasek stanu zdrowia,powietrza,sprintu bądź wczytania się levelu :??: Przykład pasku zdrowia :
ColorRGB=8, 255,190,255
Customize= CUST_BAR, BAR_HEALTH, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, 8, IGNORE
ColorRGB=8, 255,190,255 oznacza kolor pasku i jego ID.
BAR_HEALTH oznacza jaki chcemy pasek edytować.Tu można wpisać jeszcze BAR_AIR(powietrze)BAR_DASH(Sprint)BAR_LOAD_LEVEL(Ładowanie levelu)
Wszystkie słowa IGNORE pomiędzy BAR_HEALTH a 8 to edytory rozmiaru paska.8 oznacza ID koloru wybranego(patrz ColorRGB=8).Ostatnie IGNORE nie wiem co oznacza.
255,190,255 to w ColorRGB kombinacje kolorów(Czerwony,Zielony,Niebieski).
Po dam wam normalne rozmiary pasków(zastępują IGNORE pomiędzy BAR_HEALTH a 8 ):
Pasek życia 8, 8, 150, 12
Pasek Powietrza 481 26 150 12
Sprint 481 8 150 12
Wczytywanie 20 444 600 15
Pobawcie się trochę i podajcie jakiś przykład fajnych pasków :P
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 10-08-2010, 17:46   

Już jest nowa wersja NG :!!: Można ją ściągnąć z http://www.trlevelmanager.net/ng.htm , http://www.skribblerz.com/editortools.htm pojawiła się 8 sierpnia.Dodano nowy interesujący obiekt o nazwie KAYAK.
 
 
Salu123 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 1
Wysłany: 21-10-2014, 09:29   

FlyCheat)gdzieś na kartce.Znajdź w skrypcie linijkę LoadCamera i z przecinkami przepisz zapisane liczby.Jeśli się powiedzie twój level będzie się wczytywał z obrazkiem wybranego pokoju.A teraz przyszedł czas na odnowienie błysku( :??: )flary(działa tylko z NG).Jeśli chcecie mieć iskrę flary (TR2,3) w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 250, 205, 15, IGNORE
Jeśli chcecie żeby fara się paliła w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 255, 200, 55, 10
Jeżeli chcecie żeby światło flary było różowe i miało taką jakąś poświate Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 0, 255, 100
Żółte światło z poświatą Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 200, 55, 40
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.147 sekundy. Zapytań do SQL: 10