FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Custom levele
Autor Wiadomość
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-03-2013, 12:31   

Aniaa, bardzo dziękuję :) Podziałało :)
_________________

 
 
 
marysia 
Praktykant



Dołączyła: 28 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-06-2013, 19:39   Dracula return

Bardzo proszę o pomoc w tym nowym customie ; jestem w levelu Dr Sewards Sanatorium - po ustawieniu krasnala na właściwym miejscu dostałam klucz do labiryntu w ogrodzie , użyłam dźwigni w podwodnym labiryncie , potem chyba 2 skakanych dźwigni w labiryncie ogrodowym i cutscenka pokazała jakąś kobietę ; od tego momentu się zacięłam i kompletnie nie wiem co dalej robić , gdzie ta kobieta ? Dotarłam też do domu w którym na strychu grasują wampirki nietoperki i też nie wiem co tam zrobić . Proszę o wskazówkę :(
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 23-09-2013, 01:29   

Czy ktoś z was grał i ukończył level The Cave? Autor George Maciver.
Jeśli tak to proszę o wskazówki jak przejść koniec levelu, gdzie lara jest na dachu zamku.
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 15-01-2014, 21:27   

Nie wiem czy TechnoEgyptians by psiko ma swój temat w czeluściach WoTR, to jednak chciałbym skrobnąć mini reckę tego... eee... prawdziwego kombajnu spod RE.
Kombajnu? No bo tam jest wszystko. Humor, strach, smutek i to wszystko w kolorach kosmicznego piekła/nieba.
Levele trudne jak cholera. Powiedzmy jedna lokacja wielkości... hmm... 1/2 Temple of Horus, a w niej jedna wajha, albo (co gorsza) jakiś ledwo rzucający się w oczy klucz. CHAOS!
Muzyka bardzo TRowa. Dużo kawałków z TR2 i 3. To duży plus, bo pasują idealnie do mrocznych, podziemnych lokacji. A motyw podczas jazdy Buggy Car to idealny naśladowca znanego motywu z TR2 podczas jazdy skuterem.
Grałem w to po raz drugi. Nie pamiętam połowy rzeczy. To w sumie nic dziwnego, gdyż napewno stosowałem kod na levelskip :)
Level zajął mi w sumie 20 godzin (w rozłożeniu na rzeczywisty czas 1,5 miesiąca sic!).

POLECAM!
_________________
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2014, 22:02   

Tak w połowie offtopicując, w połowie trzymając się dyskusji. TechnoEgyptians było jednym z tylko dwóch fanowskich leveli, którymi zainteresowaliśmy się jako WoTR. Krótki romans z level editorem. Jakkolwiek dziś to nie brzmiało - wtedy mieliśmy exclusive wśród polskich stron na udostępnianie tego do downloadu. Obciążało serwery, oj, obciążało ;)
_________________
...and touch the flame
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 16-01-2014, 16:42   

Niestety nigdy nie byłam w stanie zagrać w jego customy, chociaż wiem, że dużo straciłam ;) Nie moja bajka, ale doceniam ogrom pracy włożony w powstanie tego customu.

Psiko pracuje nad nowym projektem od dłuższego czasu i pochwalę się (a co?! ;) ), że proponował mi jego beta testing (no chyba, że wam wszystkim też :( :P ) niestety musiałam odmówić z braku czasu i doświadczenia (w beta testingu, bo grac to ja umiem xd ) Szczerze, to się zastanawiam czemu w ogóle do mnie napisał? :hehe: W każdym razie wygląda to bardzo obiecująco i sam wygląd na "nowym" silniku dużo bardziej mi odpowiada http://forum.trle.net/vie...hp?f=35&t=25594 Mam zatem nadzieję, że pomimo moje odmowy :p projekt dotrwa do końca ;)
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 16-01-2014, 22:05   

Tak, słyszałem o kolejnym customie psiko. To własnie dlatego postanowiłem wrócić do TechnoEgyptians i sprawdzić co potencjalnie nas może czekać w kolejnym packu leveli. Po obejrzeniu kilku screenów bolą mnie palce, bo przypominam sobie te wszytskie skoki, fikołki, szukanie wajch skakanych ze łzami w oczach. Widać dużo podobieństw w lokacjach, choć one same nie mają ze sobą wiele wspólnego.
Nie udzielam się na forum trle.net ani na innych oficjalnych, więc mi tam psiko beta testingu nie proponował. Z drugiej strony podobnie jak Ty, nie wiem czy bym sobie poradził. Przecież już w 2001-04 roku zaprezentował taki skok RE, że aż strach pomyśleć czym zaskoczy teraz mając do dyspozycji NG.
_________________
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 17-01-2014, 14:41   

Na pewno będzie sporo nowości, kiedyś widziałam na jakimś filmiku testy odrzutowego plecaka, tak więc jeżeli chodzi o nowe ruchy to mamy to zagwarantowane.

Co do beta testingu, to ciężko by mi było pewnie ogarnąć pod tym względem nawet zwykły level, a co dopiero takiego molocha. Tym bardziej, że z tego co mi napisał, miało by być to 6-9 leveli... na początek :p Musiałabym nie mieć chyba pracy zarobkowej i innych obowiązków, żeby z tym zdążyć ;) Poza tym beta testing to nie jest zwykłe granie, tylko wręcz rozkładanie mapy na czynniki pierwsze, a zwyczajnie nie mam aż takiego zapału ;)
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-01-2014, 19:09   

Ooo nie wiedziałem że w 3ds max też można edytować całe mapy :)

Nie grałem w żaden level Psiko i nie wiem jak wyglądały ale na tych screenach wygląda to raczej przeciętnie tz. architektura jest ok ale tekstury nie pasują do siebie, przydało by się ujednolicić je trochę. Brakuje też klimatycznego oświetlenia. Ale to chyba zdjęcia wersji beta więc pewnie jeszcze to dopracuje. Chyba że to zamierzony efekt to ok.
Najciekawszy (dzięki 3dsmax) jest efekt rzucania cieni przez obiekty statyczne szczególnie atrakcyjnie wyglądają cienie drzew.

Ciekawe czy w blenderze da się edytować mapy bo Lare można było zaimportować.

Krótka prezentacja mapy w 3dsie http://www.youtube.com/watch?v=2a55olSpsmg

edit: a przepraszam jednak grałem w jeden level :) Treasure Island z Lara at the Movies :) Czyli tu też można się spodziewać burzy tekstur i kolorów ;)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 17-01-2014, 20:01   

Psiko zawsze miał dość specyficzny styl. W TRA sprawdzał się świetnie, ale w nieco bardziej normalnym settingu (np. wspomniane Treasure Island z Lara at the Movies) było już gorzej.
_________________
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 17-01-2014, 20:08   

Właśnie wczoraj pobrałem Treasure Island, bo przyznam się, że jeszcze nie grałem. Aczkolwiek z drugiej strony mam jakiś przesyt psiko i jego kosmicznych interpretacji RE. Może wrócę znów do leveli Emoo, bo te też (szczególnie seria Recon Labs) były świetnymi levelami pod względem innowacyjnych rozwiązań po tak niedługim czasie od "premiery" RE.
_________________
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 18-01-2014, 23:07   

Emoo też pracował nad nowym customem, nawet przesyłał mi screeny, niestety było to kilka dobrych lat temu, więc myślę, że niestety porzucił TR na dobre :( A szkoda, bo odwalał kawał dobrej roboty.
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 19-01-2014, 00:17   

No, ja Recon Labs kojarzę tylko z niewidzialnymi mega skorpionami w ciemnych korytarzach i ogólnie przesytem nowości w postaci nowych broni i innych obiektów. Szkoda, że starzy mapmakerzy dorośli.
W ogóle w kolejce czeka na mnie chyba z 30 leveli, gdzie każdy znam choćby z pierwszych kilkunastu minut. Powrót do przeszłości, aż łezka się kręci w oku (oprócz tej związanej z poszukiwaniem wajch i innych znajdziek).
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-01-2014, 17:15   

Recon Labs i wiele innych bardzo fajnych gier zamierzchłych czasów kręci łezkę w oku. Szczególnie Costa Rica - Episode Three, The Last Crusade, Island of Silver the Moon, wspomniane wyżej TRA, nieco młodsze Neon God wraz z Jade Empire, The Crystals of Amun,The Lost Soul of Maria, Sam against Anubis czy Planet of the Ancients 3. Możliwe, że je znacie, pamiętacie, ja polecam. Większość jeszcze lansowała się na głównej traider.pl :P

Na prace psiko czekam bardzo, jestem ciekaw efektów. Materiałów promocyjnych jest niewiele ale przyznaję, że design jest bardzo ciekawy,aczkolwiek pod względem wizualnym póki co przedstawia się na nieco nierówną. Jedne lokacje są skrojone bardzo szczegółowo i ze zdecydowaniem ciekawszym pomyślunkiem od innych. Obiło mi się o uszy, że w skład Hypersquare wchodzą poziomy z niedoszłego projektu minionych lat i myślę, że to właśnie niejaka spuścizna po tym dawnym projekcie.
No i dalej, jestem ciekaw jak wypada cala reszta. Zastanawiam się na jakim poziomie stoi udźwiękowienie. Ciekawi mnie też sam gameplay, bo wspomniany wyżej 'chaos' przeszłych produkcji bardzo mnie zniechęca.
Liczę na fajną, bardzo porządnie skrojoną produkcję, na dojrzały gameplay, bez pieczenia pizzy i otwierania drzwi w kominie. ;) Czekam bo to kolejny krok w rozwoju NGLE, co zaraża innych i gotuje i kształci do dalszych prac, a projektów nie ubywa. :)
Cytat:
wyglądają cienie drzew.

Owe materiały pochodzą z 3DS maxa, nie sugerujcie się tym i nie spodziewajcie podobnych wariacji na temat cieniowania w samej grze. ;) Ewentualnie będę mile zaskoczony, jednak ograniczenia silnika gry na ilość tekstur są znaczące.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20-01-2014, 22:58   

Nepheline napisał/a:
Emoo też pracował nad nowym customem, nawet przesyłał mi screeny, niestety było to kilka dobrych lat temu, więc myślę, że niestety porzucił TR na dobre :( A szkoda, bo odwalał kawał dobrej roboty.


Pracował nad Island of Silver Moon 2. Do tworzenia w RE raczej nie wróci, a nawet był zdziwiony że customy nadal są tworzone. Pod koniec 2013 przekazał mi wszystko co do tej pory zrobił i zostawił wolną rękę co do ukończenia projektu. On sam już po prostu zapomniał wielu rzeczy i nie był by w stanie go ukończyć.
Przekazał mi go bo nie chciał aby projekt pozostał na wieki w szufladzie. Nie obiecałem że go ukończę bo zacząłem własny projekt ale chciałbym aby został wydany. Nie będzie to łatwe. Levele są luzem, nie znam celu do jakiego Lara miała dążyć bo On sam tego nie pamięta. Jest kilka leveli gotowych, jest level zaczęty i nie ukończony. Projekt wymaga też dobudowania leveli. Trzeba wszystko zlepić w całość co z pewnością łatwe nie będzie nie znając map od strony edytora. No ale zobaczymy jak to będzie. Na razie walczę ze swoim.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 27-01-2014, 12:56   

Naszło mnie "klasyki", więc kolejny raz (po chyba ośmiu latach) postanowiłem zaliczyć Sanctuary of Water, Ice and Fire.

I nic się nie zmieniło, ten custom to nadal perełka, która pomimo upływu lat zaskakuje zarówno gameplayem, jak i niesamowitym designem i wykonaniem, bijącymi na łeb 90% powstających obecnie map. I to bez bajerów, oferowanych przez NGLE. Niesamowite, ile już wtedy Piega zdołał wycisnąć z "gołego" Room Editora.

Tym razem udało mi się w końcu wyzbierać też wszystkie sekrety i wyczyścić bonusowy etap, a całość zajęła mi w sumie 5h. I można tylko żałować, że Sanctuary of Souls nie ujrzy nigdy światła dziennego.
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 29-01-2014, 19:42   

Ja tez ostatnio powtórnie grałam w customy wiekowe.
Przypadkiem odpaliłam, bo jakoś mnie ominęło, Underworld UB4 - Taking Care of Business Richarda Lawthera . .. klimaty mi coś przypominały, pogrzebałam w czeluściach moich zbiorów customów i solucji i się okazało, że równiutko 10 lat temu grałam w poprzednie części.
Przeszłam więc jeszcze raz wszystko:
The Lizard King
Underworld UB1 - Recruiting Demon Smalls
Underworld UB2 - The Ghost Train at Castle Orr
Underworld UB3 - The Plain of Jars

... niby stara seria, niby te pierwsze 4 części robione na gołym silniku - a frajda z gania, pomysłów, wyglądu i przygody niesamowita!
Macie rację, wpominając "mistrzów customów" jak Psiko czy Piega. Teraz zbyt rzadko zdarzają się takie talenty.


Acz dopiero-co skończyłam świeżutkie Searching fot the Holy Grail i też mnie pozytywnie na koniec zaskoczyło. (szkoda że tylko na koniec). No bo soczyste jabłko było kluczykiem do pojazdu, tfu! do konia! Wyobraźcie sobie Larę wspinającą się na wysokiego śnieżnegobiałego araba ! Stukot kopyt zamiast pracy silnika! I ten rumak ma bieg do przodu i bieg do tyłu...
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 29-01-2014, 20:10   

Dlatego jestem wdzięczny trle.net, że powrzucali exeki do wszystkich (chyba) starszych leveli i można komfortowo grać, bez babrania się z kopiowaniem plików do Room Editora. Też mnie czeka sporo zaległości i klasyków, które chciałbym powtórzyć. Setki godzin grania :p

Przed Sactuary... zaliczyłem Aegean Legends, ale drugi level niespecjalnie zniósł próbę czasu.
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 16-02-2014, 13:24   

Mam problem techniczny.
Odpaliłam custom na W8 na laptopie, wyświetla mi się w ramce i górna belka ramki zasłania pasek zdrowia, pasek powietrza w wodzie i pasek sprintu. Nie potrafię się go pozbyć.
 
 
 
mar!o 
Student



Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 37
Wysłany: 17-02-2014, 10:09   

A ja mam pytanie odnośnie Custom Leveli w zasadzie też techniczne, mianowicie jestem na etapie odkrywania świata custom leveli i tu moje pytanie, czy zamieszczane custom levele na stronie trle.net są jedynymi dostępnymi customami, czy są też podobne strony z custom levelami których nie ma na trle.net :??:
Proszę o rady dla początkującego, który dopiero co odkrywa świat custom leveli, jakie strony polecacie w tej tematyce, bo wiele stron się zdezaktualizowało w tym temacie, jak, co i skąd pobierać, z góry serdecznie dziękuje. :pozdro:
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-02-2014, 22:40   

jolajola1 napisał/a:
Mam problem techniczny.
Odpaliłam custom na W8 na laptopie, wyświetla mi się w ramce i górna belka ramki zasłania pasek zdrowia, pasek powietrza w wodzie i pasek sprintu. Nie potrafię się go pozbyć.


Mam to samo. Nie wiem dokładnie od czego to zależy. Prawdopodobnie nie została wpisana w skrypcie customa odpowiednia komenda lecz czy tyczy się to każdego przypadku to nie wiem.

Przygotuj się też na niewidzialne panele save i load ;) porzuciłem przez to wiele customów.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-02-2014, 22:45   

mar!o napisał/a:
A ja mam pytanie odnośnie Custom Leveli w zasadzie też techniczne, mianowicie jestem na etapie odkrywania świata custom leveli i tu moje pytanie, czy zamieszczane custom levele na stronie trle.net są jedynymi dostępnymi customami, czy są też podobne strony z custom levelami których nie ma na trle.net


TRLE to chyba największa baza customów. Raczej znajdziesz tam wszystkie dostępne customy.

Jest jeszcze laraslevelbase.org, treditor.hu ale znając trle praktycznie nie ma potrzeby szukać customów gdzie indziej ;)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
mar!o 
Student



Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 37
Wysłany: 18-02-2014, 22:18   

Dziękuje joker linki się przydadzą :papa:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.234 sekundy. Zapytań do SQL: 10