FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Bonus level
Autor Wiadomość
Szuszuro 
Student



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 36
Wysłany: 10-08-2009, 18:41   

Cytat:
w tej grze zdecydowanie postacie lubią z martwych wstawać


Postacie z TR też całkiem lubią zmartwychwstawać. No bo w końcu Lara już raz nam zmartwychwstała i jeszcze nie napisała usprawiedliwienia w dzienniczku :) .
_________________
Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.

 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 10-08-2009, 20:58   

Usprawiedliwienie miało być w TRAOD ale cóż, pospiech je zniszczył. Bo jak już wiemy w AOD miały być odniesienia do TR IV i rekonstrukcja wydarzeń z Egiptu, mniejsza. No w Resident Evil jest zdecydowanie za dużo takich cudów: Ada, Krauser, Wesker<tyrant go przebił na wylot>, Jill<"upadek">, brakuje jeszcze Steve'a do kompletu... Odśwież mi pamięć Szuszuro, kto jeszcze z martwych wstał bo czegos mi brakuje chociaż może to być tylko złudzenie. No nic sorry za offtop, może te dyskusję o RE przeniesiemy do odpowiedniego tematu?
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Szuszuro 
Student



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 36
Wysłany: 10-08-2009, 21:42   

No miało być to usprawiedliwienie w TRAOD i w końuc podobno było (choć ja go w ogóle nie zauważyłem) a nawet jeśli to raczej kiczowato im to wyszło ;) .

Usprawiedliwienie takie na serio jest w książce TR pt. "The Amulet of Power". Bodajże ktoś stamtąd Larę wykopał, lecz o dziwo nie byli to ludzie Von Croya, jak to mieliśmy okazję zobaczyć pod koniec TR5.


A co do Resident Evil i wiecznie żywych bohaterów, to... Z tych co wymieniłaś znam: Adę i... Adę :P . Zapomniałaś dodać Carlosa, który wiecznie, ale to wiecznie się "poświęcał" :P . A co do Jill, to jaki upadek? W której to części? Nic o tym nie słyszałem :> .


Sorry za :offtopic:


:pozdro:
_________________
Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.

 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 11-08-2009, 09:45   

No tak o TR były jakies książki, ogółem głupio zrobili z tym całym AOD'em dali by Core trochę więcej czasu i gra by była miliony razy lepsza niż wyszła na półki sklepowe. Eidos wszystko potrafi zabic przez pośpiech. Od co do "Rezydencji Zła".
Całe jaja o pseudo śmierci Jill były w RE 5, wiesz te całe jaja z nagrobkiem, rezydencja Spancera, ratowaniem Chrisa<wesker chciał go dobić udusić czy cos nie pamiętam jak to było dokładne mogę dać link z YT>. W każdym bądź razie Jill rzuciła się na weskera i wypadli przez okno do tego słyszymy jeszcze głośny krzyk Chria: "JILL!!!!!!!". A po pewnym czasie Chris natrafia na pewne tropy o Jill i okazuje się że Jill jest żywa i ma.... BLOND włosy:hehe:. Jak to zobaczyłam to myślałam że spadnę z krzesła XD . No jeszcze miała na szyi jakiś elektroniczny cosiek co jej z deczka we łbie po przestawiał. Wpisz sobie RE5:Jill na YT to zobaczysz XD . No dobra nie możemy tej dyskusji przesunąć do tematu o RE bo pewnie zaraz ktoś się przyczepi o ten offtop.
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 02-08-2011, 20:53   

Sas_ napisał/a:
No tak o TR były jakies książki, ogółem głupio zrobili z tym całym AOD'em dali by Core trochę więcej czasu i gra by była miliony razy lepsza niż wyszła na półki sklepowe. Eidos wszystko potrafi zabic przez pośpiech.


Właśnie. Lepiej by na tym wyszli, gdyby dali więcej czasu na zrobienie tej gry, choć dla mnie AoD wcale nie jest zły. Ale wierzę, że mogłoby być lepiej... nie wszystko da się zrobić w pośpiechu. I szkoda.

Ale może nie będę więcej offtopować i przejdę do tematu bonus levela. Fajnie, że coś takiego znalazło się w grze, ale czegoś mi w tym bonusiku brakuje. Jest za krótki, za mały. Według mnie powinny się w nim pojawić style większości miejsc w grze, nie tylko kilku wybranych. Nie musiałoby to zajmować dużo miejsca, ale ja bym trochę ten levelik urozmaiciła. Bo, na przykład, gdzie jest choć kawałeczek tego:
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr180.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr165.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr277.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr383.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr385.jpg
Jeszcze kilku rzeczy mi brakuje, ale nie mogę znaleźć fajnych screenów. Gdybym wkleiła tu coś, co na tym levelu jest, to pewnie nie zauważyłam tego w grze :)
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 03-08-2011, 10:25   

Warto posłuchać komentarzy audio czasem :p Ten bonus level nie został stworzony dla graczy. Projektanci leveli po prostu sobie na nim ćwiczyli przed tworzeniem ostatecznej gry - właściwie to żaden motyw nie wygląda identycznie jak w normalnych levelach. Chodziło raczej o ogólny zarys klimatu danej lokacji, a nie tworzenie "katalogu próbek" każdego elementy z gry.
_________________
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 03-08-2011, 12:31   

K@t napisał/a:
Chodziło raczej o ogólny zarys klimatu danej lokacji, a nie tworzenie "katalogu próbek" każdego elementy z gry.


Jeśli chodzi tylko o ogólny zarys, to rzeczywiście trudno się już w levelu doszukać wielkich braków, ale - o ile czegoś nie przeoczyłam- w części poświęconej Zaginionej Wyspie jest tylko coś w rodzaju jaskini z wodospadem z samego początku, a według mnie to nie do końca oddaje ogólny klimat tej lokacji. Patrząc pod kątem tego ogólnego zarysu, to Peru, Grecja i Egipt były całkiem dobre, ale Wyspie dalej czegoś brakuje :P
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
Truz_kawka 
Student



Dołączyła: 27 Sty 2014
Posty: 42
Skąd: Polska
Wysłany: 30-01-2014, 09:14   

Ja osobiście grę przeszłam na 100% wraz z time trialami i artefaktami i relikwiami. Gdy przeszłam grę i potrzebowałam kilka artefaktów oczywiście pomogłam sobie solucją, no ale chyba jak każdy :)
_________________
"Czasami by zrozumieć swoją teraźniejszość, trzeba wrócić do przeszłości." -Lara Croft
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.116 sekundy. Zapytań do SQL: 10