FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
WADMerger
Autor Wiadomość
Mroczny 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 15
Wysłany: 18-12-2006, 20:22   WADMerger

Gdy używam tego programu to pojawia mi się napis "Run-time error '9' Subscript out of range" i program się wyłącza. Co mam zrobić :638:
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 19-12-2006, 14:20   

www.trsearch.org <- w Tools(czy jak tam) jest Wad marger(pobierz najnowszego) a na samym dole są runtimy do niego :)
Dzięki nim udało mi się włączyć go ^^
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Justykala 
Student


Dołączyła: 22 Gru 2006
Posty: 49
Wysłany: 28-12-2006, 16:06   

A ja to chyba zawału dostane... kiedy wreszcie Wadmerger mi sie podporządkował, dziś nawalił - uruchamia sie i wyłacza. Już nawet go reinstalowalam :fire: Wie ktos, co z tym jest nie tak?
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 31-12-2006, 13:23   

Skoro tak to sciagnij starszego
(sorry za krótki post)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Angelos 
Nowicjusz



Dołączyła: 31 Lip 2007
Posty: 11
Wysłany: 13-10-2007, 15:05   

Hej! Mam problem z WADMerger. Kiedy próbuję go włączyć to wyskakuje mi taki błąd: "Can't load skin! Name: Org, Def". Dzięki z góry za pomoc.
_________________
A word spoken is past recalling.
 
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Dołączyła: 27 Cze 2007
Posty: 175
Skąd: Dolina Godryka
Wysłany: 14-02-2008, 08:52   

Moze mi ktośpodać punktowy opis używania tego programu? Wiem, jest wyjaśnione w innym topicu, ale nie do końca. Ja nie mam nijakiego pojęcia o tym, co tam trzeba zrobić
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 15-02-2008, 11:12   

1. Otwórz w prawym oknie Wad z którego chcesz przenosić obiekty
2. Zaznacz dany obiekt i naciśniej "<<Copy".
3. następnie możesz otworzyć inny WAD iz niego też przenosić zawartość
4. Jeśli chcesz przenieśc obiekty do WADu który już wcześniej tworzyłaś wciśnij Load WAd no i znajdź ten folder w którym go miałaś i otwórz WAD.
5. Po gotowej robocie kliknij "save WAd" i gotowe!
_________________

 
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Dołączyła: 27 Cze 2007
Posty: 175
Skąd: Dolina Godryka
Wysłany: 15-02-2008, 14:45   

Dzięki!
:thanx: :thanx:
Moze kiedyśzrobie jakis level
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Dołączyła: 27 Cze 2007
Posty: 175
Skąd: Dolina Godryka
Wysłany: 15-02-2008, 15:28   

Sorki że dwa pod sobą, ale muszę

Czy ktoś może mi powiedzieć, dlaczago gdy:
1. włączam WADMergera
2. robię z lewej load wad
3. robię z prawej load wad
4. zaznaczam np. architecture 1 i chce to podmienić na np. shatter0
5. klikam copy

I wtedy po lewej nagle znikają wszystkie wady, jest tylko to shatter0 jako plant0

A jak chcęzrobić całkiem nowy zestaw to kopijujęz jednego folderu a potem chcę z innego to też tak się dzieje

O co w tym chodzi? Moze z tym WADMergerem coś jest nie tak?

EDIT: zrzuciłam wszystkie obiekty do jednego folderu i nie podziałało
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 15-02-2008, 16:49   

Tego nie wiem mi też się tak robi i myślę, że to nie jest wada WADMergera, ale ni wiem do końca.
_________________

 
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Dołączyła: 27 Cze 2007
Posty: 175
Skąd: Dolina Godryka
Wysłany: 18-02-2008, 12:07   

Hej!
Chyba chodziło o to, że shatter można podmienić tylko na shatter.
I tu mam kolejne pytanko: Czemu, gdy załaduję np. katakumby, WADMerger nie wyświetla obiektów:
"plant"
"architecture"
"shatter"
???
Bo w związku z tym nie można podmienić np. roślin. A ja bardzo bym chciała wreszcie skończyć level i potrzebuję roślin :placz:
Help!
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 21-02-2008, 14:25   

Sorry, że tak bez wstępu. ;)
Czy w WADMergerze da się zapisywać obiekty pod własną nazwą? Jeśli tak, to mogę zapisać to pod nazwą np. Nepal? Mogę też zapisać w outpitwad pod własną nazwą i wtedy ukarze mi się mój Nepal jako poziom do wyboru w menu, czy muszę to zapisać np. Karnak.TOM? Dla mnie to jest bardzo ważne. Jak mi szybko ktoś odpowie to będę baaardzo wdzięczna.
Ps: NIE ZAPOMNIJCIE POMóC FallenAngel1996!!! I mi też.
_________________
:O
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-02-2008, 15:17   

FallenAngel1996 napisał/a:
Hej!
Chyba chodziło o to, że shatter można podmienić tylko na shatter.
I tu mam kolejne pytanko: Czemu, gdy załaduję np. katakumby, WADMerger nie wyświetla obiektów:
"plant"
"architecture"
"shatter"
???
Bo w związku z tym nie można podmienić np. roślin. A ja bardzo bym chciała wreszcie skończyć level i potrzebuję roślin :placz:
Help!




Klikasz na zaznaczoną opcję na screenie i już :)


Sklejka:jak stworzysz swój własny pakiet obiektów to zawsze musisz go zapisać na jakimś innym np.Karnak czy Tut.A pod nazwą własną też da radę tylko wtedy nie będziesz mogła ich używać w RE bo nie będziesz mieć potem własnego pliku TOM by na nim zapisać swój projekt i przerobić go w konwerterze.Trochę głupio wytłumaczone ale zmęczony po szkole jestem :)
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 21-02-2008, 18:16   

Ja mam textury z Offshore Rig i obiekty podobne robie wszystko tak jak mówicie załączam patrzę nie ma skrzyń, które wstawiłem i ruszam, a gra mi się wywała. Jestem :fire: :fire: :fire: bo Eidos nie mógł dać czegoś co by się dało obsługiwać, a ja chcę coś zrobić i nie miałem manuala do TR5 i wogóle, a jak się o coś zapytam to wszyscy milczą jak grób mimo to, że to potrafią!! Ech proszę o pomoc. Żałuję że sam nie umiem.
_________________

 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 21-02-2008, 21:49   

Jak Mr XY, twórca Tibetan Winter to zrobił? (screeny). Ja właśnie pragnę takie coś stworzyć ale nie wiem jak i o to z tymi obiektami mi chodzi.

Ps: NIE ZAPOMNIJCIE POMóC jawi!!! i mi też.

[ Komentarz dodany przez: Integral: Pią Lut 22, 2008 14:21 ]
Proszenie o pomoc ma to do siebie, że wypadałoby poprosić, nie mówiąc o czekaniu.
_________________
:O
 
 
Monnaly 
Nowicjusz



Dołączyła: 28 Sie 2008
Posty: 19
Wysłany: 03-09-2008, 16:59   

Mam takie pytanko... Otóż... Do czego służy ten program WADMerger :??:
P.S. Sorka za krótki post... Ale byłam ciekawa do czego służy ten programik :P :pozdro:
_________________
Nurkowanie-moja pasja :)
 
 
Narya 
Podróżnik



Dołączyła: 09 Maj 2008
Posty: 224
Skąd: że znowu? xD
Wysłany: 04-09-2008, 07:57   

Monnaly, WADMerger to bardzo przydatny program do podmieniania obiektów i pakowania je w pliki .wad, dzięki czemu można potem użyć ich w swoich customach. Przykładowo, jeśli stworzysz lub ściągniesz jakiś obiekt, powiedmy kolumnę, to potem możesz wstawić tę kolumnę do listy przedmiotów z wybranego poziomu tr4, a później wstawić ją do RE. Można też tworzyć własne paczki obiektów od totalnego zera :) To dzięki WADMererowi w lepszych customach są inne modele Lary, przeciwniczy, obiekty architektoniczne itp.

Mam nadzieję, że zrozumiałe :)
_________________
Death, come near me, be the one for me...
 
 
 
Monnaly 
Nowicjusz



Dołączyła: 28 Sie 2008
Posty: 19
Wysłany: 04-09-2008, 14:54   

Pewnie, że zrozumiałe :) Wielkiee dzięki za odpowiedź Narya :) :pozdro:
_________________
Nurkowanie-moja pasja :)
 
 
The Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Chełmża
Wysłany: 08-03-2009, 12:53   

Mam problem. Podczas włączania Le pokazuje mi się błąd związany z Runtime. Czy ktoś wie o co kaman ? Bardzo proszę o pomoc
_________________


 
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-03-2009, 21:32   

pmkkoch napisał/a:
www.trsearch.org <- w Tools(czy jak tam) jest Wad marger(pobierz najnowszego) a na samym dole są runtimy do niego :)
Dzięki nim udało mi się włączyć go ^^
Proszę The Darkness Tu masz odpowiedź :)


EDIT:
Sorry myślałem że to jest o LE. A może na tej stronce też są runtimy do LE? :gupek:
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-03-2009, 20:39   

Jest jedna dobra łatka runtime na stronie laraslevelbase. Jest to niewielka aplikacja, którą należy zainstalować. Wadmerger runtimes i w zupełności wystarcza do poprawnego działania.
Być może że najnowszy wadmerger nie wymaga żadnych łatek. Jakiś czas temu sam się zaktualizował co mnie zaskoczyło.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Afifio 
Nowicjusz


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 23
Wysłany: 28-07-2010, 17:28   

W opcji Animation Editor w animacji np. Lary da się jakoś zatrzymać animacje na jednej klatce??
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 03-08-2013, 17:33   

Jak dodać swój obiekt,utworzony w Mecie,do wada w Wadmergerze?Jakby co,mam(Wadmergera)wersję 1.98 Beta 3,jeśli oczywiście ma to znaczenie.Wiem,że ten mój obiekt muszę podmienić na inny w istniejącym wadzie,ale nie wiem jak.
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 04-08-2013, 14:27   

"Scan line index out the range"-to mi się wyświetla,gdy próbuję załadować do Strixpa mojego własnego wada.Niewiem,co to znaczy,ale domyślam się,że chodzi o końcówkę pliku,gdyż powinno być :??: "trwad",a jest "was",oczywiście jeśli o to to chodzi,bo jak nie to nie mam pojęcia,co jest nie tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 10