FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Croft Manor
Autor Wiadomość
Danio500 
Praktykant



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 136
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 11-09-2011, 07:40   

A ja Wam "powiem", że gdyby w TR:U były bossy, to byście raczej narzekali na to, żeby ich jednak nie było. Dlaczego? A no dlatego, że przy obecnym stanie praca kamery chyba jednak by się nie sprawdziła... więcej by było wkurzania się, niż tego warte : ) .
Ale do rzeczy... do dziś pamiętam jak grałem pierwszy raz w Underworlda... była gdzieś... pierwsza w nocy. Patrze... i mówię, co to ma być... znowu jestem na początku gry? No ale dobra gram, gram... nagle patrze znowu ten filmik, że Zip strzela do Lary... i nagle takie gały... wooow... to już wiem co się stało! Ale bajer. No dobra to gram dalej i patrze... co, Lara się cienia boi własnego? No to se myślę dobra... i patrze... o! Klon Lary z Anniversary... zbił Larę... no i byłem w szoku i skończyłem wtedy grać na Meksyku(z resztą potem kisiłem tam z 4 dni xd)
Ale to dziwne jest... rękawica Thora w podziemiach Posiadłości Croftów... no to sobie twórcy wymyślili... dla mnie ten poziom był za krótki.
A tak w ogóle... w kuchni chyba raczej z reguły jest lodówka?
 
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 11-09-2011, 10:37   

Danio500 napisał/a:
A ja Wam "powiem", że gdyby w TR:U były bossy, to byście raczej narzekali na to, żeby ich jednak nie było. Dlaczego? A no dlatego, że przy obecnym stanie praca kamery chyba jednak by się nie sprawdziła... więcej by było wkurzania się, niż tego warte : ) .


A według mnie ludzie by się bardziej wkurzali, bo w TRU Lara znacznie szybciej traci życie niż w poprzednich częściach,a jeśli na dodatek grę przechodzi się pierwszy raz i nie ma tego dodatkowego paska życia... uuu. Może gdyby z tymi bossami walczyło się tak, jak z nieumarłymi w TRU, nie byłoby jeszcze tak źle, bo z nimi mi się dobrze walczyło. Ale coś w stylu tygrysów i wielkich pająków... Raz sobie skoczą i już są tuż obok ciebie, a uniki rzadko kiedy pomagają... Nie, za coś takiego ja dziękuję.

Danio500 napisał/a:
dla mnie ten poziom był za krótki.


Zgadzam się. Mogli zrobić coś w stylu Anglii z TRL, oczywiście dłuższe (bo Anglię to się ma w 20 minut :( ) i jeszcze by tam dołożyli jakieś pułapki, bo w Croft Manor jedyne niebezpieczeństwo było takie, że się "zagapisz" i pajączki cię zamordują albo pobije cię nieumarły zwierzak :P

Danio500 napisał/a:
No dobra to gram dalej i patrze... co, Lara się cienia boi własnego? No to se myślę dobra... i patrze... o! Klon Lary z Anniversary... zbił Larę... no i byłem w szoku


A u mnie to było coś takiego: no patrzę... ej, a to co znowu?... odbicie jakieś czy co?... A, chodzi zupełnie jak Lara, to chyba odbicie... A nie, ja już coś takiego widziałam... O ja cię, przecież to jest Sobowtór, nawet wygląda lepiej niż w TRA... O, nie, Alistera zastrzelił, no piękna heca... Lara, dawaj, zbij tego klona :P ... Uch, coś nie wyszło!
I także byłam w szoku :D
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
alFa
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2012, 17:51   

Croft Manor... też niezły level. Jak sobie przypomnę (a dawno dosyć grałem) te nastawiane świetlne koguciki witrażowe, to się zastanawiam, jakie to jeszcze ukryte siły mogą działać w świecie, mające wpływ na wszelkiego rodzaju wrota i drzwi.

P.S. We władcy pierścieni trza było powiedzieć "przyjaciel" i się wrota Morii otworzyły. Fantazja nie zna granic. Oh and by the way - myślałem że przynajmniej Croft Manor wolne jest od magii, a tu nagle odrażające, kościste psiska! I weź rzuć takiemu kość, to popatrzy na Ciebie jak na idiotę.

It seems father was full of surprises.

Tak to jest Lara, jak się gdzieś chowa psy po piwnicach i nie daje się im jeść. A potem przychodzi córka właściciela - czy może być lepszy kąsek?
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Dołączyła: 21 Maj 2013
Posty: 140
Skąd: Hogsmeade
Wysłany: 22-05-2013, 15:37   

A gdzie.... Kuchnia! fajnie by było gdyby dodali też to wielkie akwarium z 3. Pływało się w nim z rybkami by zdobyć klucz.... Fajne to by było. A no możliwość wyjścia za bramę CM do miasta.Np: pojeździć motorkiem lub czymś innym, gdzieś pójść (na przykład iść Kanałami i wyjść w środku drogi, Następnie Cut-scenka żeby nie dać się przejechać lub znaleźć coś fajnego jak w AOD : galeria Luwru obok kanałów).
To była moja sugestia. I zgadzam się co do szafy, Ale ale taka zawartość: elegancki(No jak wyjadę do miasta?) klasyk, legend,Underworld, Strój z TR 2013, koci, Pianka, strój a'la żyrafa (z 2 i 3 czyli kultowy strój z CM). To tyle :narka:
_________________
alphabet boy
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-05-2013, 16:57   

kwiatuszek napisał/a:
A no możliwość wyjścia za bramę CM do miasta.Np: pojeździć motorkiem lub czymś innym, gdzieś pójść (na przykład iść Kanałami i wyjść w środku drogi

Tak, tak fajnie by było, ale nie zapominajmy, że to jest Croft Manor, a nie Croft Town. xd
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.102 sekundy. Zapytań do SQL: 11