FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
The Reflection of Eternity
Autor Wiadomość
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 12-06-2012, 09:54   The Reflection of Eternity

Nowa graficzna perełka, nie wiem jeszcze jak z gameplayem, ale oceny są ekstremalnie wysokie:

http://trle.net/sc/reviews.php?lid=2542

http://www.youtube.com/wa...player_embedded


Ktoś gra?
_________________
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 354
Wysłany: 12-06-2012, 11:06   

Ja grałem i przeszedłem ( a to już o czymś świadczy, bo bardzo rzadko gram w customy ). Polecam :p
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-06-2012, 12:28   

Ano pobrałem parę dni temu i jakoś szału nie ma. Są piękne obiekty, bujne, zielone lokacje ale mimo to często można natrafić na porozmazywane tekstury czy źle nałożone. Odnoszę wrażenie że custom tylko wygląda - szata dźwiękowa, sample(stare) nie zrobiły na mnie wrażenia. Z jakichś innowacji póki co nie natrafiłem - ale to muszę przejść grę, być może autor później zaskoczy. Póki co custom leży, nie ciągnie mnie, nie jest to MoA które gdy wyszło to każdy wieczór do późnej nocy był nabożeństwem. :)
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12-06-2012, 16:57   

Ja gram i podoba mi się, szczególnie umiejętne maskowanie kwadratury oraz wspaniałe oświetlenie. O gameplayu się nie wypowiem bo nie przeszedłem zbyt daleko, ale sądząc po plikach (tylko jeden) czuję że gra będzie krótka. Klimat zalatuje też na TR3 co akurat traktuję na plus.

K@t bo te 10 to pewnie dali testerzy :hehe:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 12-06-2012, 21:51   

Grałem w custom i mogę go polecić. Sam nie dałbym mu oczywiście maksymalnej oceny, ale rozgrywka była bardzo przyjemna. Przede wszystkim podobała mi się grafika. Autor co prawda także używał "metaseq" do zamieszczania w mapie pewnych obiektów, ale nie zmieniając przy tym na siłę kwadratury silnika, co bardzo cenię w tego typu projektach. Mimo, że zachowano wszystkim nam tak dobrze znaną "tradycję" tworzenia map, lokacje jak i niektóre graficzne rozwiązania naprawdę robią wrażenie. Jak dotąd to było chyba najładniej stworzone środowisko w NGLE (pomimo kilku wyraźnych błędów) jakiemu miałem okazję dokładnie się przyjrzeć. Tak, grałem w Mists of Avalon. Piękna rezydencja, jednak im dalej brnąłem przez custom, autorka sprawiała wrażenie dosłownie zmęczonej dalszą budową niesamowicie detalicznych lokacji którymi narobiła mi smaku w początkowych levelach gry. Mgła się na coś zdecydować, bo kontrast w budowie z czasem stawał się dla mnie rażący. Mimo wszystko, pięknie.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 13-06-2012, 01:10   

Ja również przeszedłem. Grafika śliczna, gameplay również mi się podobał, chociaż czasem denerwowały mnie niektóre skoki bądź czasówki "na styk". Dzięki Bogu było ich niewiele a i tak nie były jakoś wybitnie trudne. ;) Szczególnie na pochwałę zasługuje sposób, w jaki twórca łączy ze sobą łamigłówki. Często lokacje są terenami kilku puzzli, chociaż wydaje się, że tylko jednej, którą dodatkowo już się rozwiązało.
Szkoda tylko, że twórca zapomniał o dodaniu kilku bardzo ważnych ruchów, jak przechodzenie z drabinki do czołgania, albo wyskoczenie przez dziurę głową w dół. Szkoda, bo te ruchy są często potrzebne, a przecież ich dodanie nie jest wcale takim problemem. Podobnie pływanie - całkiem dużo tego w customie, tak więc szkoda, że twórca nie włączył komendy na pływanie jak w TR5, żeby Lara nie zatrzymywała się przy ścianach. Takie drobne niedopatrzenia strasznie irytują.
Grafika jest według mnie idealna. Twórca świetnie wykorzystał przejrzyste tekstury to stworzenia wodospadów i sztucznego efektu bloom. Design lokacji jest wyjątkowo przyjemny dla oka.
Za to muzyka w ogóle się nie wyróżniała. Dźwięki Lary były prawie nienaruszone zaś ambient praktycznie nieistniejący. Muzyka podczas cutscenek była w porządku, ale to stanowczo za mało, żeby naprawdę czuć się jak w dżungli.

Tak więc ogólnie mówiąc szczerze polecam ten custom, ponieważ zarówno grafika jak i gameplay stoją na wysokim poziomie. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-06-2012, 15:51   

Właśnie zaczęłam grać w ten custom i mam mały problem. Może ktoś już z Was zdążył przejść w całości i będzie w stanie mi pomóc. Jestem w tym miejscu:

http://img831.imageshack....62616432529.jpg

Rozumiem, że mam owe bloki wrzucić do wody, ale nie wiem jak. Wysunęłam je najbardziej jak mogłam, ale obejść się ich nie da, ponieważ wyskakują kolce. Może ominęłam jakąś dźwignię, która je wyłącza? Niestety solucja napisana przez autora nie pomaga.
_________________

 
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 354
Wysłany: 26-06-2012, 17:46   

Lara musi zawisnąć na bloku i przejść w ten sposób za niego, czyli tam skąd został wysunięty :p
 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-06-2012, 18:03   

ADR, oh God! Wiedziałam, że to coś prostego :P Dzięki. Ja już wymyślałam najbardziej skomplikowane rozwiązania tego problemu :P .
_________________

 
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 12-08-2012, 16:31   

Po maratonie z wszystkimi klasycznymi TR przyszła mi chęć na jakiś custom. Padło na The Reflection of Eternity. Od strony graficznej wygląda to niesamowicie. Ja osobiście nie zauważyłem rozciągniętych tekstur, ale wieżę wam na słowo, więc jedynie to przypada na minus z tej kwestii. Strasznie brakowało mi nowych ruchów, odrestaurowanych starych(w końcu skoro tak się przyłożył to takie braki mnie naprawdę dziwią). Zwłaszcza:
pmkkoch napisał/a:
Szkoda tylko, że twórca zapomniał o dodaniu kilku bardzo ważnych ruchów, jak przechodzenie z drabinki do czołgania, albo wyskoczenie przez dziurę głową w dół. Szkoda, bo te ruchy są często potrzebne, a przecież ich dodanie nie jest wcale takim problemem.

Muzyka w każdym bądź razie pasowała. Faktycznie, brakowało jednak nieco dźwięków podczas rozgrywki. Co do gameplay'a... Kilka razy się zaciąłem na dłuższy czas, ale jakoś sobie poradziłem, wszystko według mnie było zrównoważone. No może nieco brakowało przeciwników i w sumie bełty do kuszy pozostały mi w znacznym zapasie. Na długość nie będę narzekał, takie było założenie: jeden wielki ogromny kompleks. Naprawdę polecam! I przy okazji polecę też let's play'a Niezapominajki: http://www.youtube.com/watch?v=hEY1RUMdyiQ ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.106 sekundy. Zapytań do SQL: 10