FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Co bylo a czego nie ma w Legend
Autor Wiadomość
Rocky 
Podróżnik



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 288
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-07-2009, 23:54   

Tak przeglądam informacje tu i ówdzie na temat wyciętych lokacji z gry i powiem szczerze, że jestem lekko zszokowany tym co widzę.
Okazuje się, że tego trochę jest.
Zagadki, miejsca które zostały usunięte na obrazkach wyglądają znakomicie.
Zastanawiam się o ile czasu krótsza zrobiła się Legenda bez tych miejsc.
Być może jednak w grze pierwotnie miały być momenty w których potrzebowalibyśmy trochę czasu na rozwiązanie.Zastanawia mnie fakt, dlaczego to zostało usunięte?
Nie wyrabiali się?
W AoD każdy odczuwał i zadawał sobie pytanie: 'Czy tu przypadkiem nie powinno być coś więcej?' w TRL tego nie było.
Więc albo te lokacje były mało znaczące albo Kryształki sprytnie zamaskowały braki w grze.

Pozdrawiam
 
 
 
Tonetti 
Podróżnik



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 237
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 25-07-2009, 18:12   

http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ojj, jak ja bym chciał aby zostawili kilka leveli i animacji z wersji beta Legendy...
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 25-07-2009, 19:52   

To było po prostu rewelacyjne. Jak oni mogli to wyciąć? Usuwają coraz to lepsze fragmenty..
 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 25-07-2009, 20:21   

Cóż najwidoczniej mają to do siebie, a kto by nie chciał żeby zostawili te fragmenty były bardzo ciekawe i Lara miała warkocz :D krótszy niż dawniej ale miała :D i to się liczy nie rozumiem czemu zrezygnowali z warkocza to przecież taki symbol i znak rozpoznawczy TR i Lary rozumiem że czasy się zmieniły i odpuszczę im klasyczny trykot ale warkocza im nie zapomnę :P kitek też ładnie wygląda ale warkocz to tradycja. Za bardzo się rozwlekam :P Ale może jeszcze w TRL były by jakieś zagadki togo w tej grze mi strasznie brakowało a wam?
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Pynia43 
Nowicjusz



Dołączyła: 24 Lip 2009
Posty: 18
Wysłany: 28-07-2009, 14:57   

Ta, oni ledwo co się wyrobili na czas z legendą, na początku w planie mieli pewnie o wiele więcej ,ale wycięli pewnie gdzieś 1/4 gry bo nie wyrobiliby się z ich dopracowaniem, a szkoda, bo byłoby więcej zabawy
_________________
Secrets are everywhere...
 
 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 28-07-2009, 16:28   

Nie rozumiem ich czy nie można przesunąć premiery żeby dopracować grę? Tak samo było teraz z TRU :/ no nic z AOD'em też tak było... Oni się nie zmienią zrobią krótsza grę tylko byle by zdążyć i lecą na łeb na szyję i zapominają o klasycznym TR teraz to ja mam w dupie.... Robią gry dla "dzieci XXI" to niech robią, ja i tak wolę stare dobre TR, a nie żeby wciskali tam jeszcze 100 tysięcy innych gowien i jakiś multiplayer tego by jeszcze nam brakowało :hehe: Jak dla mnie Eidos się wypala albo już to zrobił....
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Pynia43 
Nowicjusz



Dołączyła: 24 Lip 2009
Posty: 18
Wysłany: 28-07-2009, 21:26   

No też nad tym myślałam, mogliby przecież przesunąć datę premiery,ale widać bardzo im się spieszyło ;// A jak wydali 2 razy tą grę, to przecież mogliby dodać te ucięte części,ale z drugiej strony, to gdyby tak się stało to pierwsi ludzie którzy kupili pierwsze wydanie byliby oburzeni, no ,ale przesunąć premierę to by mogli...
_________________
Secrets are everywhere...
 
 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 28-07-2009, 22:18   

no w sumie albo wydać golda, exclusive, DLC czy coś tam z ucietymi lokacjami i fragmentami cóż faceci sa bezmyślni może w szeregach crystalsów bo watpię czyby eidosa znalazłaby się jakaś baba ale pewnie nie miałaby nic do gadania... Cóż nie myślą tylko robią tak to ujmę zamiast dać nam więcej zabawy itd. woleli dać o połowę mniej i się wyrobić... Cóż może się nie wyrabiają przez grafikę... Jak było w wypadku AOD miało tam być o wiele więcej wszystkiego nie tylko gry ale i miały być dodatki jak w TRL filmiki szkice itd. ciekawe czy się poprawią przy robocie nad nowym TR bo ja coraz bardziej zaczynam w to wątpić...
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1373
Skąd: The Island
Wysłany: 01-08-2009, 16:24   

Z tego co pamiętam, to owe lokacje zostały wycięte tylko dlatego, że gracz zbyt dużo czasu spędziłby w jednym miejscu (Ameryka Południowa), a nie z chęci przyspieszenia daty premiery.
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 01-08-2009, 18:34   

No dobra ale wyjaśni mi ktoś jaki to miało sens? Przecież wymówka że gracz spędził by za dużo czasu w Ameryce jest debilna... W TR IV cały czas był Egipt i nikt jakoś na to nie narzekał. Czemu nie mogli zostawić tej lokacji? Zła jakaś była czy jak i co im szkodziły 3 lvl'e w Ameryce? Nie rozumiem tych ludzi... no nic przestanę już zrzędzić

[ Komentarz dodany przez: e_g: 01-08-2009, 21:17 ]
Dokładnie, przestań :)
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 31-01-2010, 23:29   

Screeny z leveli testowych silnika, między innymi ośnieżona hala z pierwszych publikowanych grafik:

KLIK!
_________________
 
 
Olka97P 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Avalon ;D
Wysłany: 22-02-2011, 10:38   

Mogliby przesunąć datę premiery. Gra byłaby o wiele bardziej barwna w levele , zagadki itp.
:croft:
_________________
-And you want to revenge....
-Justicle!
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 22-02-2011, 11:39   

Nie byłaby - oni wręcz wycinali gotowe levele twierdząc, że gra była zbyt przekombinowana i zróżnicowana.
_________________
 
 
Olka97P 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Avalon ;D
Wysłany: 22-02-2011, 14:15   

Ale TRL jak dla mnie była trochę za krótka...
:pozdro:
_________________
-And you want to revenge....
-Justicle!
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 22-02-2011, 14:42   

Dla wielu osób Legenda była za krótka. Niestety, chyba jedynie Crystalsi uważali, że czas gry jest okej :p
_________________
 
 
Owieczka12 
Nowicjusz



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: ByDgOsZcZ 4Don
Wysłany: 21-04-2011, 08:09   

Ja chcę WIĘCEJ BRONI!!! No i ładniejsze lokacje w patchu (coś podobnego do CoD'a). Takie poprawki graficzne.
_________________
"Dragowicz, Krawczenko, Steiner... All must die.." xD
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 21-04-2011, 10:33   

Dobrze że nie była tak krótka jak Star Wars The Force Unleashed II - 4 godziny gry to dopiero ból... Ale fakt faktem, że długość Legendy też nie jest epicka - tym bardziej, że pierwsze trailery dość jasno pokazywały iż leveli na tym etapie pracy (rok przed wydaniem) było znacznie więcej... Nie wiem po cholerę wycięli...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Lavi171 
Student



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Znienacka
Wysłany: 21-04-2011, 20:42   

Tak,tak wszyscy się chyba zgodzą, że Legenda jest zbyt krótka. Dzisiaj całą przeszedłem na hardzie ,ogólnie chyba już z siódmy raz,no ale to z powodu ze pojawił się u mnie w domu 42 calowy telewizor no i nie mogłem się oprzeć żeby w HD pod X360 tego nie przejść :P No ale wracając do tematu: wcześniej w ogóle nie widziałem żadnych trailerów i teraz gdy to wszystko zobaczyłem to jestem w lekkim szoku. Właśnie widziałem kiedyś, że Lara w legendzie miała warkocz na screenach i się zastanawiałem (gdy pierwszy raz przechodziłem grę) kiedy do cholery mi się warkocz odblokuje, a tu lipa. Widzę, że wycięto również skakanie po pochyłych równiach, co mi się bardzo w klasykach podobało.. Noi ta lokacja Meksyku wygląda bajecznie ;) Trochę mi to przypomina plac z Peru gdzie czekała na nas Anaya. Pewnie przerobiono, albo wykorzystano elementy z Meksyku na rzecz Peru. Również ta dżungla wygląda kusząco :roll: Brakowało mi trochę w Legendzie łażenia po krzakach. Początek Ghany się ciekawie zapowiadał, ale potem piękny wodospad i j*b, siedzimy w ciemnej świątyni - dużo się po łonie natury nie nachodziliśmy. A te tropikalne klimaty mnie przyciągają, kojarzą mi się z Południowym Pacyfikiem z TRIII ;) Szkoda bardzo, że grę skrócili. :( Wiadomo,że szkoda szczególnie zagadek, bo nie było nawet okazji się "zaciąć". Złote nagrody jeszcze jak Cię mogę bo nie na wszystkie bym sam wpadł, ale łamigłówki - miernie;/ No cóż, miejmy chociaż nadzieję, że najnowszy TR będzie wystarczająco długi i wystarczająco trudny, co by każdego zadowoliło (a wydaje mi się, że tak będzie bo skoro gra będzie troszki krwawa to i od 18 lat - czyli nie przeznaczona dla dziecinady - czyli można podwyższyć poziom trudności :D )
:pozdro:
 
 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 22-04-2011, 19:11   

Może wyjdzie jakiś dodatek z tymi planszami ;( Ile dałbym za warkocz i walkę z helikopterami, po co je wycieli.
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 20-06-2012, 16:37   

poszukałem i znalazłem kilka scren'ów z obciętych momentów :>
1.Tego levelu napewno w TRL nie było (Choć może to być cześć nepalu :roll: ) , to jest beta wskazują na to race i butle na placaku :!!: Na screnach widać chłodny klimat , ale na niektórych lara jest ubrana w legendowy kostium na tle widać skrzynie z jakimiś japońskimi zanakami :P
:croft:

2.To chyba afryka ;) miała być bardziej rozbudowana czaiła się tam zagadka z 4-rema kołami + warkoczyk :tak:
:croft:

Oto filmiki z bety :jumper:
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
http://www.youtube.com/wa...d&v=Jr8B7I9qZM8
http://www.youtube.com/wa...player_embedded

A TERAZ BŁAGAM NA KOLANKACH ADMINISTRACJE I MODERATORÓW ;( PROSZĘ NIE ZAMYKAJCIE MI KONTA ZA TE WSZYSTKIE LINKI :thanx:
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 20-06-2012, 16:56   

Wszystkie te zdjęcia nie tylko były już publikowane na forum, ale są także dostępne w naszej galerii, często w większym rozmiarze:

http://laracroft.pl/tr7/scr.htm

Screeny z chińskimi skrzyniami to pierwsze opublikowane materiały - na forum już całe olbrzymie dyskusje się się w okół nich toczyły. Ponad 6 lat temu :p
_________________
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 20-06-2012, 17:03   

zaśmieciłem forum .... więcej grzechów niepamiętam xD
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 20-06-2012, 17:06   

Zaśmiecić to forum jest ciężko :p Chodzi o to, że wiele osób zapomina o naszym serwisie po prostu, a sporo rzeczy tam znaleźć można.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.171 sekundy. Zapytań do SQL: 10