This is only a print version to view the full version of the theme, click HERE
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Tomb Raider Underworld - Bugi w grze

nyu - 14-08-2009, 21:52

K@t;
Jeżeli chodzi o wersją na konsoli, która straszy czerwonym kręgiem śmierci, to grałem tylko w wersję demonstracyjną, więc nie było mi dane ukończyć całej gry. Podejrzewam, że być może nie jest aż tak zwalona jak edycja na PS3, ale obecność sporej liczby błędów i gliczy jest pewnie identyczna jak na konkurencyjnej platformie. Może nie ma takich kFiatków jak na maszynce Sony, ale demko moje wątpliwości rozwiało - jest podobnie jak na PS3. Deweloperzy po prostu musieli wydać grę w 2008 roku, żeby każda kolejna część wychodziła co roczek. To wprowadza presję i pośpiech a oba te czynniki nie wpływają zbyt dobrze na produkcję. Zrobili grę dużo większą od poprzednich odsłon Tomb Raider, ale to było też minusem, bo jak takie wielkie coś ogarnąć mając tak mało czasu? Nie pluję na beta testerów, bo oni pewnie spisali się dobrze. I żeby nie było - gra jest śliczna, Lara mafajne cycuszki a design niektórych lokacji szokuje. A w pierwszym poziomie gry wypływanie z głębin w górę - coś przepięknego. Silnik jest po prostu bardzo dobry, ale jest też gwoździem w serce dla Underworlda.
A, i nie porównywałem TRU do ostatniej gry Core Design. Powiedziałem jedynie, że technicznie są podobne i już. Stwierdziłem, że "niestety", więc nie hejtuję ani nic.

Rocky - 14-08-2009, 22:28

nyu wrote:
Więc radziłbym się nie wypowiadać (to nie groźba, olo)

Więc takie komentarze może lepiej sobie zostaw dla siebie. :)
nyu wrote:
Powiedziałem jedynie, że technicznie są podobne i już.

Technicznie nię są podobne i już.
A tak poza tym wydaje mi się, że po prostu przesadzasz.
Co do PS3 może masz racje, nie wiem bo nie grałem na tej konsoli, ale na pewno nie zgodzę się z tym że na X360 masz masę błędów itp.
Są oczywiście niedopracowania, ale takie znajdziesz w KAŻDEJ GRZE.
I nie gadaj że to najgorsza gra pod względem błędów, bugów.Znajdę gorsze gry pod tym względem i to nawet wśród TR.
Np. TR: Legend w której naliczyłem zdecydowanie więcej rażących błędów niż w TRU.
Od nieszczęsnym AoD nawet nie wspomnę.
I tak na koniec, jeżeli chcesz idealny obraz, jakość, cienie i tym podobne to proponuję wyłączyć komputer i wyjść na dwór. Przejść się po parku, lesie.
Jestem przekonany, że wtedy otoczenie spełni Twoje wymagania.

nyu - 14-08-2009, 22:42

Rocky wrote:
nyu wrote:
Więc radziłbym się nie wypowiadać (to nie groźba, olo)

Więc takie komentarze może lepiej sobie zostaw dla siebie. :)
nyu wrote:
Powiedziałem jedynie, że technicznie są podobne i już.

Technicznie nię są podobne i już.
A tak poza tym wydaje mi się, że po prostu przesadzasz.
Co do PS3 może masz racje, nie wiem bo nie grałem na tej konsoli, ale na pewno nie zgodzę się z tym że na X360 masz masę błędów itp.
Są oczywiście niedopracowania, ale takie znajdziesz w KAŻDEJ GRZE.
I nie gadaj że to najgorsza gra pod względem błędów, bugów.Znajdę gorsze gry pod tym względem i to nawet wśród TR.
Np. TR: Legend w której naliczyłem zdecydowanie więcej rażących błędów niż w TRU.
Od nieszczęsnym AoD nawet nie wspomnę.
I tak na koniec, jeżeli chcesz idealny obraz, jakość, cienie i tym podobne to proponuję wyłączyć komputer i wyjść na dwór. Przejść się po parku, lesie.
Jestem przekonany, że wtedy otoczenie spełni Twoje wymagania.

Mhm, jeśli w każdej grze są tak rażące błędy jak w Underworld to ja nie wiem dlaczego narzekam akurat na najnowszą produkcję studia CD. Aaaahaaa, przecież nie w każdej produkcji jest tyle rażących błędów. Co więcej, w mniejszości dobrych gier (bo taką TRU JEST) jest ich aż tyle. Chciałbym żeby dyskusja toczyła się na wysokim poziomie, więc tekst z pójściem do parku naw pewno pod wysoki poziom rozmowy nie podchodzi. Zrozum, dude. Nie wmawiaj mi (sobie możesz w 100%), że gra ma bugi, jak każda inna, bo to jest oczywiste. Problem w tym, że Underworld ma ich w ciul i jeżeli Ty ich nie dostrzegasz - cóż, nie mam z tym nic wspólnego. Ja wyraziłem swoją opinię i nie prosiłem o odpowiedzi typu "przejdź się do parku" czy takie farmazony jak "Legend jest bardziej dopracowany niż Underworld". Sorry, to są farmazony. Akurat Legendę Crystalsi robili kilka (przypominam, że kilka to minimum dwa) lat i ich starania widać na pierwszy rzut oka. Gra nie jest tak duża jak TRU, przy czym jest O WIELE bardziej dopracowana. Najnowsze dziecko Crystal Dynamics to dowód, że pośpiech jest fail. Tak bardzo fail, że aż epic fail. Musisz zrozumieć kilka rzeczy. Jedną z nich jest to, że nie jestem TRU hejterem. Ja po prostu rozpaczam, że ta gra jest cudowna a jest tak technicznie słaba. Przy czym moje żale nie są bezpodstawne i przesadzone. Gram w takie tytuły jak Modern Warfare, Uncharted, Shadow of the Colossus i wiem jak wygląda dopracowana gra (czyt. nie tak jak TRU).

Rocky - 14-08-2009, 22:57

nyu wrote:
Akurat Legendę Crystalsi robili kilka (przypominam, że kilka to minimum dwa) lat i ich starania widać na pierwszy rzut oka. Gra nie jest tak duża jak TRU, przy czym jest O WIELE bardziej dopracowana.

No widzisz, a ja się teraz z Tobą nie zgodzę bo w Legendzie spotkałem o wiele więcej błędów utrudniających granie i dalsze pokonywanie gry.I nie było to na zasadzie wyszukiwania błędów na siłę tylko zwykłe przechodzenie 'do przodu'
Bo gdy się na prawdę uparłem i zacząłem szukać to okazało się że błędów jest o wiele więcej niż się spodziewałem.Więcej niż w TRU.
nyu wrote:
Problem w tym, że Underworld ma ich w ciul i jeżeli Ty ich nie dostrzegasz - cóż, nie mam z tym nic wspólnego.

Proszę uświadom mnie i podaj kilka konkretnych przykładów w których bugi utrudniały Ci dalszą grę.
nyu wrote:
Najnowsze dziecko Crystal Dynamics to dowód, że pośpiech jest fail. Tak bardzo fail, że aż epic fail.

Tu z Tobą mogę się zgodzić, że pośpiech w grach nigdy nie jest dobry, ale to nie oznacza że TRU jest tak złe jak na to wskazują Twoje posty.
Bo zaczynam się zastanawiać czy oceniasz gry po czasie ich tworzenia czy faktycznie patrzysz na nie tak jak wyglądają.

nyu - 15-08-2009, 08:18

Rocky wrote:
No widzisz, a ja się teraz z Tobą nie zgodzę bo w Legendzie spotkałem o wiele więcej błędów utrudniających granie i dalsze pokonywanie gry.I nie było to na zasadzie wyszukiwania błędów na siłę tylko zwykłe przechodzenie 'do przodu'
Bo gdy się na prawdę uparłem i zacząłem szukać to okazało się że błędów jest o wiele więcej niż się spodziewałem.Więcej niż w TRU.

Jeżeli Twoje oczy dopatrują więcej byków w Legendzie niż Underworld to propsy. Nie mam wpływu na Twoje oczy, niech sobie widzą co chcą :) .

Quote:
Proszę uświadom mnie i podaj kilka konkretnych przykładów w których bugi utrudniały Ci dalszą grę.

Błąd w Meksyku, przez który musiałem zaczynać grę od nowa (mechanizm nieruchomy). Lara po skoczeniu na ścianę zginęła (to zdarzyło się mi kilka razy). Bohaterka zacięła się między kamieniem i sparaliżowała się. Wymieniać dalej? Takich błędzisków jest dużo a jeszcze więcej takich, które nie utrudniają rozgrywki, ale psują "estetykę". Te byki (wielkie, brudne byki) wymieniłem w poprzednim poście.

Quote:
Tu z Tobą mogę się zgodzić, że pośpiech w grach nigdy nie jest dobry, ale to nie oznacza że TRU jest tak złe jak na to wskazują Twoje posty.
Bo zaczynam się zastanawiać czy oceniasz gry po czasie ich tworzenia czy faktycznie patrzysz na nie tak jak wyglądają.

Nie mówię, że TRU jest złe. W ŻADNYM stopniu nie wskazują na to moje posty. ŻADEN z nich. Ja tylko podtrzymuję swoją kochaną i bliską mi opinię, bo nie umiem jej na siłę zmienić. To, że Underworld - jest zwalony technicznie - nie jest bezpodstawne a dowody i moje teorie także znajdziesz w poprzednim poście.

Luthien - 15-08-2009, 10:29

nyu, z tego co wiem to konwersja TRU na PS3 jest wyjątkowo skopana. Wiele osób na przeróżnych forach skarżyło się na bugi, które nawet uniemożliwiały dalszą rozgrywkę. Wersja na Xboxa jest mniej zabugowana, gdyż kto inny za nią odpowiadał (jeżeli pamiętam dobrze to X360 - CD, PC & PS3 Nixxes). Ja grając na xie nie spotkałam się z żadnym błędem, który uniemożliwiłby mi dalszą grę (czasami Lara wchodziła w ściany, czy też słynny bug z osiągnięciem Master Speed Demon). :)
Rocky - 15-08-2009, 11:22

nyu wrote:
Jeżeli Twoje oczy dopatrują więcej byków w Legendzie niż Underworld to propsy. Nie mam wpływu na Twoje oczy, niech sobie widzą co chcą :) .

nyu wrote:
Błąd w Meksyku, przez który musiałem zaczynać grę od nowa (mechanizm nieruchomy). Lara po skoczeniu na ścianę zginęła (to zdarzyło się mi kilka razy). Bohaterka zacięła się między kamieniem i sparaliżowała się. Wymieniać dalej? Takich błędzisków jest dużo a jeszcze więcej takich, które nie utrudniają rozgrywki, ale psują "estetykę". Te byki (wielkie, brudne byki) wymieniłem w poprzednim poście.

Ja tak samo mogę zacząć wymieniać błędy w Legendzie.
Podczas jazdy na motorze w Kazachstanie samochody z których do nas strzelano wysiały sobie w powietrzu.I ani nie dało się zestrzelić, ani nic.Trzeba było od nowa przechodzić.
Głupie śmieci w stylu 'Lara o co uderzy i ginie' były także w Legendzie.
Znikające bronie, nawet momentami sama Lara znikała z obrazu i tylko można było się zastanawiać gdzie ona jest.Kamera momentami też nie bardzo wiedziała co ma robić.
A o kolejnych mniejszych błędach nawet nie będę wspominał.
Tak więc nadal pozostaje przy swoim i twierdze że TRU wygląda o niebo lepiej i nie zawiera aż tylu błędów.
A poza tym
Luthien wrote:
z tego co wiem to konwersja TRU na PS3 jest wyjątkowo skopana. Wiele osób na przeróżnych forach skarżyło się na bugi, które nawet uniemożliwiały dalszą rozgrywkę. Wersja na Xboxa jest mniej zabugowana

Może weźmiesz to w końcu pod uwagę?

K@t - 15-08-2009, 11:45

Hej, ale prosiłbym panów o bardziej przyjazną dyskusję.

nyu miał (nie)szczęście zagrać w wybitnie skopaną wersję TRU i ma prawo narzekać, jeśli bugi i błędy uprzykrzały mu życie. Z drugiej strony jeśli ktoś w czasie gry nie natknął się na żadne problemy, to oczywiste jest, że stanie w obronie tytułu (tak jak ja, na ten przykład).
Warto jednak uszanować czyjeś zdanie w tym wypadku, bo z własnego doświadczenia wiem, że Underworld na dwóch, różnych platformach może różnić się od siebie kolosalnie.

pmkkoch - 15-08-2009, 13:54

No, no. Widać dużo tych błędów w grze. :o
Ja tam miałem ich w sumie mało, najczęściej związane były ze ścianami:
1. Lara podczas szybkiego wspinania się po wyznaczonych elementach ściany(TO) zamiast obrócić się na krawędzi, ona nadal wspina się, lecz tym razem w powietrzu. Wtedy często albo spada, albo lewitując przylepia się do ściany.
2. Podczas wspinania się po odstających blokach ściany(TO) Lara potrafi trzymać się tylko jedną ręką i nogą(jak ktoś już pokazywał), lub zupełnie odwrócić się od niej plecami.
3. Podczas wspinania się po palu, czasem zamiast wejść na jego czubek, Lara próbuje wspinać się dalej, lecz w powietrzu. Na szczęście ten problem dzieje się tylko czasami i Lara po chwili włazi na czubek.
4. Podczas stania na czubku pala, Lara odstawia czasem jakieś dziwne tańce, często też wtedy skacze w odwrotnym kierunku do wskazanego przez kamerę.
5. W wodzie Lara często odstawia tańce, obracając się na lewo i prawo(jak na palu), do tego sterowanie jest trochę bardziej toporne niż w TRL/TRA
6. Kamera jest zbyt dzika, często zamiast pokazywać Larę, odwracała się od niej i wlepiała się w pobliską scianę, tak, że można było policzyć piksele. Całe szczęście, że jako tako kamera się uspokaja, gdy zmniejszy się
7. Na ścianach i podłogach często widać przerwy, przez które prześwituje mgiełka. Rozumiem, że mogą to być zwyczajne pęknięcia w ścianach. No ale żeby widać przez nie było wodę(1lvl) lub ciemność + inne korytarze?
8. W sumie z animacji podoba mi się tylko bieg. Lara dziwnie skacze, przejścia między animacjami są nierealistyczne, często podskakuje, jakby dostała drgawek, niektóre jej ruchy bardziej by pasowały dla faceta(pzdr4Kurtis), po prostu są komiczne. Co jak co, ale jeśli miałbym wybierać między motionowymi animacjami TRU, a stworzonymi "od podstaw" TRL/A, to wybieram to drugie. Wg mnie ma tam po prostu ładniejsze ruchy.

Jednak mimo tych błędów gra jest naprawdę przyjemna. Przepiękne levele, w sumie ładna Lara, nowe ruchy i ich 100% wykorzystanie. ;)

nyu - 15-08-2009, 16:21

K@t wrote:
Hej, ale prosiłbym panów o bardziej przyjazną dyskusję.

nyu miał (nie)szczęście zagrać w wybitnie skopaną wersję TRU i ma prawo narzekać, jeśli bugi i błędy uprzykrzały mu życie. Z drugiej strony jeśli ktoś w czasie gry nie natknął się na żadne problemy, to oczywiste jest, że stanie w obronie tytułu (tak jak ja, na ten przykład).
Warto jednak uszanować czyjeś zdanie w tym wypadku, bo z własnego doświadczenia wiem, że Underworld na dwóch, różnych platformach może różnić się od siebie kolosalnie.

Chciałem powiedzieć dokładnie coś w tym stylu, ale mnie uprzedziłeś :) . Oczywistym jest fakt, że zdaję sobie sprawę z tego, że gram w wersji na najnowsze dziecko Kutargiego. A jako, że temat zwie się "bugi w grze", wypowiedziałem się na ten temat, bo takich uprzykrzeń w tak cudnej grze być nie powinno i już. I nie ważne czy grałem na PS3, czy na Wii/X360 i tak dalej. Grałem w Tomb Raider: Underworld i nie obchodzi mnie to, że konwersja jest słaba. Tym bardziej kop w dupę dla twórców. Takich niepachnących kwiatuszków być nie powinno, bo to piękna łąka.

Małolat - 07-10-2009, 16:46

Niedawno znów zacząłem grać w TRU i po raz pierwszy przytrafił mi sie tak rzucający sie w oczy bug heh...

Wchodząc do sali w której sterczy matka Lary zdechł mi komp xD po ponownym odpaleniu gry autosave przeniósł mnie ponownie do tej sali tyle że gra najwidoczniej stwierdziła ze scenka została już odegrana dzięki czemu mogłem tam biegać do woli mimo że postać matki nadal tam stała jak kołek.
Widziałem kiedyś tego buga na YT ale nigdy mi sie nie przytrafił więc korzystając z okazji pobawienia sie zrobiłem save'a na potem;) Wydawało sie oczywiste że w tym wypadku nie odpalę już cutscenki i muszę spadać do miejsca gdzie poszła Natla ale z ciekawości zacząłem sobie biegać po sali. Potem chciałem wrócić do korytarza z którego przyszedłem bo nadal stały tam thralle... wtedy odpaliła sie cutscenka tyle że gdzieś poza poziomem :D tekstury ubrań wyglądały dziwnie i można było zobaczyć poukrywane postacie za ścianami heh...
zamieszczam parę fotek:

Szalona101 - 01-11-2009, 11:40

Mnie też się ostatnio przydarzył pewien bug w Underworldzie. Zupełnie na początku gry kiedy zeskakujemy ze statku, postanowiłam se jeszcze trochę pobiegać po statku. Nagle jakoś tak dziwnie stanęłam i Lara zaczęła spadać (chyba każdy wie jak Lara spada w legendzie z rękami w górze kiedy się wejdzie w jakąś małą szczelinę, Lara właśnie tak spadała). Leciała na dół i nic nie mogłam zrobić. Kiedy spadła na sam dół, po prostu nic nie robiła. Nadal była w tej samej pozie ale łbem ruszała. Niestety nie zrobiłam screen'ów ale może mi się kiedyś uda to odtworzyć to zamieszczę.
kondo96 - 01-11-2009, 14:17

przechodząc grę po raz pierwszy natrafiłem na fajny bug . To było na wyspie jan mayen.Kiedy zjeżdzałem z drogi wokol wiezy(chba wiecie gdzie to jest ) nie zdążyłem ominąc dziury jednak lara nie spadła zabijając sie o następny poziom lecz przeleciała prze niego i przez następny , aż na sam dół . Odziwo nic jej się nie stało , potem przechodząc przez wrota lara zrobiła si ę cała szara :!!: ,ale po przejściu paru kroków odzyskał swoje barwy :D .Niestety nie zrobiłem żadnych fotek

Połączone

No więc do rzeczy ,wczoraj postanowiłem odwiedzić Tajlandję po-raz trzeci.Wszystko szło dobrze do czasu gdy wszedłem do komnaty z mapą(na końcu poziomu).Wszystko działało poprawnie , jednak gdy wziąłem relikwię ... lara nagle przeniknęła przez podłogę zabijając się .To nie wszystko gra odpaliła się w środku komnaty (przy murku z mapą,czyli poprawnie :p ) po paru sekundach (nie dotykałem klawiatury przysięgam) Lara zaczęła się SAMA PORUSZAĆ :!!: spuściła się z krawędzi i szła do końca aż spadła no i oczywiście 'dedła'.Gra zynowu odpalia sie przy mapie ale tym razem walczyem z Lara i doszedem do miejsca gdzie bezpiecznie moglem sie spuscic na lince i NA SZCYESCIE wszstko wrocilo do normy tyle ze Lara nie miala rekawicy Thora )wtedy oczwiscie kiedz miala miec :P )
sorki za bledy w drogiej czesci ale cos mi sie stalo z klawiatura ;) ;(

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 15-11-2009, 11:57 ]
Błędy spowodowane fiksem klawiatUry mogę zrozumieć, ale ortografia nie wybacza!

Hiroko8431 - 16-01-2010, 12:24

Raz miałam tak, że w Południowym Meksyku, było tak, że kiedy znajdowałam się już w sali z młotem, i zatamowałam pierwszy wodospad eitru, kamera mi pokazała, że eitr się obniża, ale kiedy już kamera podeszła pod moja wolę ustawień eitru było tyle, jak wtedy gdy wchodziłam pierwszy raz do tej sali. Ogółem za jednym razem zatamowałam wsyzstkie wodospady. Ale przeszłam Meksyk od nowa i już było normalnie.
0101Konrad - 16-01-2010, 16:50

W Meksyku nie można zdobyć młota!W Meksyku był pas.

Ja się spotkałem z bugiem,który uniemożliwiał ukończenie gry.Zaraz po zdobyciu młota filmik się wyłączył,a ja dalej byłem w sali w,której był młot.Musiałem grać od nowa :(

Adamaru - 29-01-2010, 15:58

A ja spotkałem takiego dziwnego buga, Lara chyba straciła czucie w prawej ręce...





...a kamerą manewrowała dzięki mocom, które ukradła Kurtisowi..


Hiroko8431 - 04-02-2010, 21:02

A mi się dzisiaj zdarzył bug na Morzu Śródziemnym...
Lara miała na filmiku za chwilę wskoczyć do wody by zanurkować po jedną z rękawic Thora.
Ale...
Kucyk jej zaczął na powierzchni falować jak w wodzie, oraz miała założony akwalung. Przechodziłam ten poziom wiele razy, ale ten bug zdarzył mi się tylko raz.


Hrithik_Roshan - 05-02-2010, 12:04

Macie naprawdę zaskakujące bugi...
Pomijając jakieś drobne błędy typu "brak deszczu w meksyku" to nigdy nie miałem problemów z TRU. Chociaż nie, raz na Xboxie Lara mi wsiąknęła w jakiś kamień. To dość zabawnie bo chodziłem planszą, a postaci nie było. Nie trwało to na szczęście długo i to chyba najpoważniejszy bug z jakim się spotkałem. Wersja Pecetowa nigdy mnie nie zaskoczyła, a ta Xboxowa tak na poważnie tylko raz, więc nie jest źle... w porównaniu do Legendy wręcz bajecznie.

Asyenna - 22-02-2010, 20:08

Wróciłam do TRU po dłuższej przerwie i właśnie zbieram skarby oraz robię brakujące achievementy. I tak szczerze mówiąc natykam się na różne ciekawe bugi.
Kończę właśnie Tajlandię więc przesuwam most tak jak to trzeba. Podchodzę do mostu wciskam akcję a tu nagle jakby Lara coś odepchnęła. Zdziwiłam się bardzo gdy w magiczny sposób Lara wraz z mostem przesunęła się po okręgu bez jakiegokolwiek pchania i nawet brak posadzki nie stanowił przeszkody. :szok:
Czyżby jakiś upgrade mocy rękawic :P

Adamaru - 01-08-2010, 13:59



:nietak:

Litości... W TR:U to chyba już każdego buga widziałem...

Vornar - 05-09-2010, 15:39

Witam, mam taki problem otóż w trakcie gry (podejrzewam, że w momencie kiedy ma być przeprowadzony zapis) grę wywala mi do windowsa:( oto co sie pokazuje
Prosze o pomoc. Z góry dziękuję.

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 08-09-2010, 11:14 ]
Zdecydowany zakaz piracenia i byle jakiego pisania. Poprawiłam żeby dało się czytać, ale na przyszłość proszę uważać na błędy, ład i skład ;-)

Asyenna - 05-09-2010, 16:48

DRM -wiąże się z zabezpieczeniami gier przed nielegalnym kopiowaniem.
Jak więc jest z twoją grą? Czyżby pirat? :> Jeśli tak to nie szukaj pomocy na tym forum.

aux - 09-09-2010, 22:57

Kończę właśnie Underworlda (wersja Xbox 360) i póki co wielkich bugów nie spotkałem. Kilka razy Lara przykleiła się do podłoża, raz motor sobie skakał przednim kołem i raz Lara mi się zaklinowała między skałami. Nic co by irytowało i przeszkadzało w delektowaniu się grą.
MariCz - 13-09-2010, 07:29

Witam. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to, że latarka przestaje mi świecić (tryb Treasure Hunt, w normalnej grze tego nie miałem) to wina zużywających się baterii, czy też może bug? Jeżeli to baterie to gdzie je znaleźć w takim razie? Jest to wersja X360 gdyby komuś to było potrzebne. Za odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam.
K@t - 13-09-2010, 11:34

To bug występujący w trybie Treasure Hunt. Identyczna sytuacja jak ze znikającym deszczem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group