This is only a print version to view the full version of the theme, click HERE
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Tomb Raider Anniversary - Bonus level

Szuszuro - 10-08-2009, 18:41

Quote:
w tej grze zdecydowanie postacie lubią z martwych wstawać


Postacie z TR też całkiem lubią zmartwychwstawać. No bo w końcu Lara już raz nam zmartwychwstała i jeszcze nie napisała usprawiedliwienia w dzienniczku :) .

Sas_ - 10-08-2009, 20:58

Usprawiedliwienie miało być w TRAOD ale cóż, pospiech je zniszczył. Bo jak już wiemy w AOD miały być odniesienia do TR IV i rekonstrukcja wydarzeń z Egiptu, mniejsza. No w Resident Evil jest zdecydowanie za dużo takich cudów: Ada, Krauser, Wesker<tyrant go przebił na wylot>, Jill<"upadek">, brakuje jeszcze Steve'a do kompletu... Odśwież mi pamięć Szuszuro, kto jeszcze z martwych wstał bo czegos mi brakuje chociaż może to być tylko złudzenie. No nic sorry za offtop, może te dyskusję o RE przeniesiemy do odpowiedniego tematu?
Szuszuro - 10-08-2009, 21:42

No miało być to usprawiedliwienie w TRAOD i w końuc podobno było (choć ja go w ogóle nie zauważyłem) a nawet jeśli to raczej kiczowato im to wyszło ;) .

Usprawiedliwienie takie na serio jest w książce TR pt. "The Amulet of Power". Bodajże ktoś stamtąd Larę wykopał, lecz o dziwo nie byli to ludzie Von Croya, jak to mieliśmy okazję zobaczyć pod koniec TR5.


A co do Resident Evil i wiecznie żywych bohaterów, to... Z tych co wymieniłaś znam: Adę i... Adę :P . Zapomniałaś dodać Carlosa, który wiecznie, ale to wiecznie się "poświęcał" :P . A co do Jill, to jaki upadek? W której to części? Nic o tym nie słyszałem :> .


Sorry za :offtopic:


:pozdro:

Sas_ - 11-08-2009, 09:45

No tak o TR były jakies książki, ogółem głupio zrobili z tym całym AOD'em dali by Core trochę więcej czasu i gra by była miliony razy lepsza niż wyszła na półki sklepowe. Eidos wszystko potrafi zabic przez pośpiech. Od co do "Rezydencji Zła".
Całe jaja o pseudo śmierci Jill były w RE 5, wiesz te całe jaja z nagrobkiem, rezydencja Spancera, ratowaniem Chrisa<wesker chciał go dobić udusić czy cos nie pamiętam jak to było dokładne mogę dać link z YT>. W każdym bądź razie Jill rzuciła się na weskera i wypadli przez okno do tego słyszymy jeszcze głośny krzyk Chria: "JILL!!!!!!!". A po pewnym czasie Chris natrafia na pewne tropy o Jill i okazuje się że Jill jest żywa i ma.... BLOND włosy:hehe:. Jak to zobaczyłam to myślałam że spadnę z krzesła XD . No jeszcze miała na szyi jakiś elektroniczny cosiek co jej z deczka we łbie po przestawiał. Wpisz sobie RE5:Jill na YT to zobaczysz XD . No dobra nie możemy tej dyskusji przesunąć do tematu o RE bo pewnie zaraz ktoś się przyczepi o ten offtop.

Invicta - 02-08-2011, 20:53

Sas_ wrote:
No tak o TR były jakies książki, ogółem głupio zrobili z tym całym AOD'em dali by Core trochę więcej czasu i gra by była miliony razy lepsza niż wyszła na półki sklepowe. Eidos wszystko potrafi zabic przez pośpiech.


Właśnie. Lepiej by na tym wyszli, gdyby dali więcej czasu na zrobienie tej gry, choć dla mnie AoD wcale nie jest zły. Ale wierzę, że mogłoby być lepiej... nie wszystko da się zrobić w pośpiechu. I szkoda.

Ale może nie będę więcej offtopować i przejdę do tematu bonus levela. Fajnie, że coś takiego znalazło się w grze, ale czegoś mi w tym bonusiku brakuje. Jest za krótki, za mały. Według mnie powinny się w nim pojawić style większości miejsc w grze, nie tylko kilku wybranych. Nie musiałoby to zajmować dużo miejsca, ale ja bym trochę ten levelik urozmaiciła. Bo, na przykład, gdzie jest choć kawałeczek tego:
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr180.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr165.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr277.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr383.jpg
http://www.laracroft.pl/tra/pix/scr385.jpg
Jeszcze kilku rzeczy mi brakuje, ale nie mogę znaleźć fajnych screenów. Gdybym wkleiła tu coś, co na tym levelu jest, to pewnie nie zauważyłam tego w grze :)

K@t - 03-08-2011, 10:25

Warto posłuchać komentarzy audio czasem :p Ten bonus level nie został stworzony dla graczy. Projektanci leveli po prostu sobie na nim ćwiczyli przed tworzeniem ostatecznej gry - właściwie to żaden motyw nie wygląda identycznie jak w normalnych levelach. Chodziło raczej o ogólny zarys klimatu danej lokacji, a nie tworzenie "katalogu próbek" każdego elementy z gry.
Invicta - 03-08-2011, 12:31

K@t wrote:
Chodziło raczej o ogólny zarys klimatu danej lokacji, a nie tworzenie "katalogu próbek" każdego elementy z gry.


Jeśli chodzi tylko o ogólny zarys, to rzeczywiście trudno się już w levelu doszukać wielkich braków, ale - o ile czegoś nie przeoczyłam- w części poświęconej Zaginionej Wyspie jest tylko coś w rodzaju jaskini z wodospadem z samego początku, a według mnie to nie do końca oddaje ogólny klimat tej lokacji. Patrząc pod kątem tego ogólnego zarysu, to Peru, Grecja i Egipt były całkiem dobre, ale Wyspie dalej czegoś brakuje :P

Anonymous - 30-01-2014, 09:14

Ja osobiście grę przeszłam na 100% wraz z time trialami i artefaktami i relikwiami. Gdy przeszłam grę i potrzebowałam kilka artefaktów oczywiście pomogłam sobie solucją, no ale chyba jak każdy :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group