To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Classic Tomb Raider - Tomb Raider 2

Anonymous - 25-10-2004, 15:09
Temat postu: Tomb raider 2 help mega
Mam problem.W pierwszym poziomie mam błąd i gdy wskakuje na ścianę[tam gdzie ściany z kolcami się przysuwają sie]wywala mnie z gry help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MekCal - 25-10-2004, 17:31

Niestety, nie wiem, co to może być. Ale podstawowa rada: zainstaluj patcha do Tr2.
Malwinka - 26-10-2004, 15:27

Widze, ze tu moge umiescic moje pytanie.
> Czy oryginalny TR2 /nie zaden SoldOut ani pozniejsze wydania czy cus/ czy powinien chodzic na WMe?
>Pytam, bo jest taka opcja, ze dorwalam takiego oryginala. Przystapilam do instalacji na Me i otoz strasznie dlugo sie instalowalo a potem nie mozna wejsc w Setup, bo wyswietla sie jakis glupi komunikat, ze "blablanla spowodowal wystapienie bledu w nieznany blablabla" W jaki kur.a 'nieznany'
>Czy ktos moze ma taka wersje TR2 i uzywa jej na Me?


MACPHISTO
U mnie chyba na Me działało... ale nie jestem pewny

MekCal - 26-10-2004, 17:57

Ja nie mam, ale teorytycznie TR2 powinien działać w Windows Me. To nie jest żaden Windows z linii NT, więc powinien.
Zebius - 26-10-2004, 18:34

U mnie TR2 chodził bez problemów na Me, nie trzeba było żadnych patchy.
Malwinka -> może napisz dokładnie jaki komunikat Ci wyskakuje.
Sterowniki karty graficznej i DirectX masz w porządku?

Me to niestety mało stabilny system, często się zawiesza, błędy w działaniu różnych programów są na porządku dziennym.

Malwinka - 26-10-2004, 18:52

Dobra, stary cos podlubal i sie zainstalowalo, ale nie gra muzyka. Ja zwariuje.



>Zebius > calkowicie sie zgadzam jesli chodzi o Me. Juz dawno sie o tym przekonalam i uzywalam W98SE. Niestety musialam sie przeniesc na inny dysk, a tu Me :551:

Kasia Trent - 02-12-2004, 22:44
Temat postu: Tomb Raider 2
Nie ma jeszcze topicu o TR2, więc go zakładam :czubek: Więc na początek może, co sądzicie o fabule? :p
Jaunty - 03-12-2004, 14:15

Fabuła, moim zdaniem, jest bardzo ciekawa - to poszukiwanie sztyletu, tajemnica i w ogóle :) . TR2 był pierwszą z serii Tombów, w którą zagrałem, więc odnoszę się do niego bezkrytycznie :mrgreen: .
Mr Macphisto - 03-12-2004, 17:39

Hehe, no to coś jak ja. Tzn. grałem wcześniej w demo TR1 ale dopiero od TR2 zaczęło się wszystko na dobre. Gra jest bardzo dobra, fabuła, muzyka i wszystkie jej części składowe też :p Hawk! :P
Zebius - 03-12-2004, 19:52

Właśnie przeszedłem TR2 po raz drugi, tym razem uważniej, ze zbieraniem sekretów i odwiedzaniem miejsc, w których jeszcze nie byłem (np. wieże muru chińskiego, skarbiec w posiadłości Lary).
I tym razem świetnie się bawiłem, choć raziły oczy rozmyte tekstury i przeciwnicy zapadający się w podłogę.
Fabuła w TR2 nie zrobiła na mnie dużego wrażenia, ale najważniejszy w TR jest przecież świetny klimat, różnorodność i skomplikowanie leveli, podobały mi się szczególnie poziomy zimowe i podwodne (np. fajne widoczki przez iluminatory statku). Polubiłem też muzyczki przygrywające w krytycznych momentach (już wiem czego brakowało mi w jedynce!).
A jak fajnie było mordować wrogów przy muzyce puszczonej z wieży stereo w ostatnim poziomie :twisted:

shephard - 03-12-2004, 23:05

Niedługo zamierzam przejść :> Przejde wszystkie TR :> Mówie wam to :> Napewno jest wciągający TR2 :>
Kasia Trent - 03-12-2004, 23:21

A mnie się fabuła w TR2 mimo wszystko podobała. Motyw ze sztyletem i mocą smoka był ciekawy. Tylko niektóre levele mi nie podchodziły :/ Np. niektóre momenty we wraku, a Floating Islands i Opera House, to już w ogóle koszmar :/
Malwinka - 04-12-2004, 10:19

Mnie sie podobal Floating Islands :) Bylam zaskoczona, jak zobaczylam ten level. To swego rodzaju innowacja, jakiej nie widzialam w zadnej innej czesci TR. Poza tym lubie, jak jest kolorowo.
Roweste - 04-12-2004, 10:39

Mnie się podobało od momentu jak Lara wchodzi do tego Chińskiego Muru (pomijając pierwszy etap). Ale i tak najbardziej lubię zabijać smoka :502:
Jaunty - 04-12-2004, 19:17

Gdy pierwszy raz ujrzałem Floating Islands, po prostu wbiło mnie w ziemię. Takiego levelu się nie spodziewałem. No i ten niesamowity klimacik, przyznam, że trochę się bałem tych latających strażników :) .
Malwinka - 04-12-2004, 21:00

...i ten dzwiek przy tym jak zaczynali latac...
Roweste - 05-12-2004, 11:18

Szczeże mówiąc to wolę zwykłych ludzi. Łatwiej się ich pozbyć :lol:
Kasia Trent - 05-12-2004, 11:27

Im trudniejszy przeciwnik tym większa radocha, a potem satysfakcja z zabicia go :p Nie sądzisz? :>
Jaunty - 05-12-2004, 19:21

Kasia Trent napisał/a:
Im trudniejszy przeciwnik tym większa radocha, a potem satysfakcja z zabicia go :p Nie sądzisz? :>


To fakt. Gdy przechodziłem TR2 po raz pierwszy, trudnym przeciwnikiem był dla mnie ostatni boss, czyli smoczysko. Naprawdę sporo się namęczyłem żeby tego drania utłuc, ale to głównie dlatego, że po pierwsze: próbowałem go rozwalić granatnikiem (uzi da się to zrobić 4Xszybciej), po drugie: nie wiedziałem, że gdy padnie to trzeba podejść i wyciągnąć z niego sztylet. Chyba z 5 razy padł zanim skapnąłem o co chodzi :) . Za drugim razem wydawał mi się dużo łatwiejszy, bo postawiłem na nową technikę: biegałem dokoła tego bęcwała, a gdy on tracił czas na obracanie się w moją stronę, ja ładowałem w niego kilosy ołowiu :twisted: . Biedaczysko nie wytrzymało takiej zagrywki i opuściło ziemski padół, by zabłysnąć jako nowa gwiazda na nieboskłonie :)

Kasia Trent - 05-12-2004, 19:52

Ja na dużych przeciwników mam swoją, skuteczną metodę :> Jeśli arena walki jest duża, to jest tym większe pole do popisu :p Mianowicie :> Przeciwnkik stoi przede mną, cały czas strzelam, a tym samym skaczę w bok, gdy doskoczę do ściany, obracam się i skaczę znów w bok i tak zataczam takie kółko, a raczej kwadracik ;) Przeciwnik się wtedy często obraca, więc nie kaleczy mnie aż tak bardzo, albo wcale :p To naprawdę dobry sposób :)
Jaunty - 05-12-2004, 20:12

Dobra taktyka pozwala zaoszczędzić masę medipacków. Na Floating Islands był taki moment, gdzie wpadało się do klatki, a na zewnątrz biegał szwadron ludzi Bartolliego i strażnicy. Wystarczyło jednak nie wychodzić poza obręb klatki, a wtedy strażnicy nie budzili się. Zaklętych w kamień dało się rozbijać przy pomocy granatnika, stając naprzeciwko nich. Oszczędziłem sobie dodatkowych nerwów i apteczek :)
Roweste - 10-12-2004, 23:01

A ja smoka zabiłam w bardzo łatwy sposób:
Tam były takie jakby wypóstki ze ściany więc schowałam się za jedną i wyskakiwałam zza niej saltem w bok i strzelałam a jak smok miał zacząć zionąć to spowrotem się za nią chowałam. A z tym sztyletem to od razu wiedziałam bo przypomniała mi się legenda z początku gry

Kasia Trent - 11-12-2004, 08:35

Kurcze, lecę to sprawdzić :czubek: Aha i jeszcze jedno, tylko na moment zboczę lekko z tematu :lol: Podobną taktykę obrałam z T-Rexem z TR3. Schowałam się we wnęce i poprostu strzelałam do niego z czegoś mocnego. A jak się oddalał, to na chwilę wychodziłam, a jak mnie zauważył i wracał, to znów się chowałam :)

Update:

Roweste, chodzi o to :?:

Roweste - 11-12-2004, 11:51

Jasne. A skoro już zboczyłaś z tematu to ja też to zrobię. Pamiętasz ten motyw z dinozaurami w jednym etapie TR3? Nie pamiętam jak on się nazywał. W każdym razie tam trzeba było rozwalić ścianę za pomocą działka które się wysuwało z samolotu. Ja na początku myślałam że ono jest na te dinozaury i strzelałam w nie jakieś pół godziny. Jak w końcu mi się znudziło to zaczęłam strzelać byle gdzie: w niebo, w wodę itp. I tylko przez przypadek rozwaliłam tą ścianę. Ale matoł ze mnie nie? :mrgreen:
Kasia Trent - 11-12-2004, 21:41

No wiesz, nie do wszystkiego dochodzi się do razu :lol:

A co do tej wnęki w ścianie, to tam ogień nie sięga? :546: Zapomniałam sprawdzić :lol: Nie chciało mi się :oops:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group