To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Angel of Darkness - Fabuła Anioła Ciemności

Cez - 01-01-2004, 13:45

oj, nawet nie czytam postów, któe opisują ostatni filmik.. nie oglądałem go jeszcze... ale wiem, że nic się nie wyjaśniło :evil: . A jaliczyłam na to, że w TR6 będzie wyjaśniona zagadka z konca TR4. Co się z nią stao w tej piramidzie? Czy ktoś wie może...?
Mr Macphisto - 01-01-2004, 13:47

Przecież właśnie to jest w Amulet of Power
Karel - 01-01-2004, 14:06

No cóż można tylko się domyślać, że Larze udało się jakoś przetrwać pod piaskami pustyni. Nie zabrakło pewnie również tego plemienia nomadów i Szamanki. A zły bóg został ponownie uwięziony.
Cez - 01-01-2004, 14:29

Grzeko > ale miało byc w grze. Ta ksiązka nie ukaże sie pewnie u nas.. i co teraz? Polacy za karę nigdy nie mają poznać zakonczenia. to mialo być w grze i już
Mr Macphisto - 01-01-2004, 14:40

To się miało wyjaśnić w trylogii... może się wyjaśni. A książka była zapowiadana jeszcze chyba przed AOD, więc może jednak plany były takie, że wszystko się wyjaśni w książce. Przypominam, że nieoficjalne wiadomo, że ukaże się ona w naszym kraju... ale ta informacja była dawno i od tego czasu wiele mogło sięz mienić.
Pit - 01-01-2004, 15:29

Niby fabuła była fajna, ale parę scenek zupełnie nie zostało powyjaśnianych. Myślę za to, że na totalną JAZDĘ :wink: zasługuje silnik Tomb Raidera VI... zapowiadany jako super-rewelacja etc.etc..
Słyszałem, że na PS2 to jedna z najpiękniejszych gier jakie się na tą konsolę ukazały :?:
Uruchamiając tą grę na PC... obiekty były porobione całkiem ładnie, ale tekstury.. tekstury były rozmyte nawet w rozdzielczości 640x480!!!! To jest porażka!!
Poza tym niedawno kupiłem sobie GeForceFX, dałem wszystkie efekty na maxa (tzn. post-processing effects, field of view 2.0, pixel shader 2.0 i tym podobne..) - i co? nVidia niby współpracowała z twórcami tej gry, a Core nic chyba z tym nie zrobił?? Chodząc po planszy z zastosowaniem FOV-u Lara wygląda jakby była krótkowzroczna.. wszystko co jest trochę dalej niż określone w silnik jest rozmyte.. Trochę to dziwnie wygląda jak nic z przodu nie widać :D
Jak gdzieś przeczytałem, że TR znowu będzie na silniku blokowym... To według mnie jest totalna bieda, która strasznie ogranicza możliwości.. Poza tym cała reszta musi być obiektami. Wygląda na to, że Core miał chyba straszne problemy z wyjściem poza schematy TR1-5..
Na dodatek - silnik TR6 po prostu jest dziwny :o -- gra strasznie zwalniała mi przy efekcie volumetric lighting tj. przy świetle rozpraszającym się (jakoś tak..) - chodzi mi o efekty oświetlenia, jakie były przy lampach na deszczu albo te światełka w pistoletach komandosów w Luwrze... Najgorzej mi zwalniało przy tym bossku-kościotrupie z tym znikającym malowidłem.. Myślałem, że oszaleję :mad:

Mr Macphisto - 01-01-2004, 15:35

No ja aż takich problemów nie miałem... chyba mam szczęście do AOD. Tnie się przy 32 milionach kolorów, ale jeśli zmniejszę do 16 milionów to problemów nie ma...
Pit - 01-01-2004, 15:55

Wyybacz musiałem trochę pojęczeć :)
Ale jednak no cóż.. AOD ma po prostu maaasę bugów i błędów...
Poza tym jeszcze jedno: strasznie mi się nie podoba logo tej gry.. Czy oni myśleli, że dodanie loga z filmu coś zmieni... czy po prostu się na takie zdecydowali? Łączenie pierwszego filmu z AODem na nic dobrego im nie wyszło.. Poza tym i tak nie ma między nimi żadnego powiązania fabuły, więc po co to wszystko :?: :?:
Poza tym, niektórym może się źle kojarzyć :shock:

ps. dzięki Grzeko za poprawkę :D

Mr Macphisto - 01-01-2004, 15:59

Logo różni się od filmowego.

A nawiązania gry do filmu i na odwrót pierwotnie miały być... ale jak widać, pupa :P

Karel - 01-01-2004, 16:10

Może i troszkę sie pomylili z tym logo, ale lepsze byłoby z oryginalego TAOD.
Mr Macphisto - 01-01-2004, 17:02

Karel -> Obawiam się, że nie rozumiem. W TAOD jest oryginalne logo TAOD :D I jest bardzo ładne... Po prostu bardziej nawiązuje do amerykańskiej wersji (może nie wiecie, ale TR od samego początku miał dwie wersje logo)
Cez - 01-01-2004, 17:06

Grzeko napisał/a:
Przypominam, że nieoficjalne wiadomo, że ukaże się ona w naszym kraju... ale ta informacja była dawno i od tego czasu wiele mogło sięz mienić.


a masz jakieś nowe wieści?.. bo ja nie.. nieofiaclne wieści to za mało.. chciałbym wiedzieć jakie wydawnictwo miało taki plan. Jednak pewnie z niego zrezygnowali, bo Jawa ich ostrzegła :hehe:

znowu silnik blokowy.. nie. niemozliwe

racja > błedów jest masa, jednak ta gra i tak może sie podobać :)

co do logo.. zawsze chciałem, by seria TR miała jedno , wspólne logo.. niestety akurat padlo na filmowe logoo.. no ale cóż, dobre i to. Teraz nawet w USA komiksy , ksiazki i inne gadzety maja to logo.. to metaliczne... To logo to zapewne sprawka speców od reklamy i promocji. Wiadomo, że film trafł do większej liczby odbiorców.. i to logo filmowe może przyciągać

Grzeko > jakie dwie wersje ,logo z TR6? :shock:

Mr Macphisto - 01-01-2004, 17:16

nieofiaclne wieści to za mało -> jak na razie o TR7 są tylko nieoficjalne wieści i jakoś się nimi przejmujesz :P

znowu silnik blokowy.. nie. niemozliwe -> dokładnie

jakie dwie wersje ,logo z TR6? -> A gdzie ja napisałem TR6? Dwie wersje logo TR.

ok, już rozumiem :p (by Cez)

Karel - 01-01-2004, 19:06

Kurcze! Sorki ten u góry to ja. czyżbym się nie zalogował :oops:

Trochę namieszałem sorki :wink: . No tak masz rację (Grzeko). A otym że było kilka wersji loga, ale chodzi ci o TAOD czy o zwykłego TR - bie nie napisałeś, nie wiedziałem.

Cez - 01-01-2004, 19:14

Nie bardzo wiem o co Ci chodzi Karel...

TR1-5 miały po dwa loga.. TR6 mialo jedno. Wiem, bo się Grzeka pytałem :p

Karel - 01-01-2004, 19:30

Tak wiem trochę namieszałem, ale już wszystko ok :lol: - TR1-TR5 miały po dwa loga, no tak. A TAOD jedno spoks :oops: :lol:
Frodo_hobbitek - 02-01-2004, 15:22

Chrystal może teraz zrobić, co im się podoba. Sądzę,że będą chcieli wprowadzić wiele zmiać do Tomb Raidera.
Karel - 06-01-2004, 08:16

Tak teraz mają do tego pełne prawo. Ale moze wyjdzie im to na dobrze.
Cez - 09-01-2004, 16:09

zalęzy czego będą dotyczyły te zmiany... jeśli rozbuduje silnk, fabułę ok.. ale jak zmienią rzwczy, do których przywyklismy, np. image.. zmienią zyciorys albo zrobie FPP :evil: to milo nie będzie...
Mr Macphisto - 10-01-2004, 11:29

Nie przesadzaj Cezar z tym FPP... przecież to jest niemozliwe

wiem, wiem :) to taki głupi przykład :lol: (by Cez)

Frodo_hobbitek - 10-01-2004, 14:40

Musi być TPP. Inaczej byłoby bez sensu. Widok z oczu bohatera może być tylko przy trybie kamery i strzelania za pomocą celownika laserowego, używania lornetki.
Frik - 10-05-2005, 17:47

Frodo_hobbitek napisał/a:
Nie mam nic przeciwko mroczoniejszym klimatom, ale tylko od czasu do czasu. Główną scenerią powinny być grobowce i świątynie. W końcu to TOMB Raider, a nie LABORATORIUM Raider :wink:


A nie były? No przecież gra jest oparta na tajemniczych obrazach za epoki renesansu. A i ta bibloijna rasa Nephilim nie pochodzi z nowoczesności. Nie wspominając już o średniowiecznym alchemiku :) Klimat stał się mroczniejszy ale to ten sam TR. Może nie widać to na pierwszy rzut oka ale tak jest.
To prawd biegać po typowym świątynnym kompleksie to nie biegaliśmy... ale szperaliśmy w wykopaliskach pod Luwrem więc się nie czepiać :)

Cizkens - 31-05-2005, 11:45

Mi bardzo przypadl ten klimat gry. Jedynie meczace bylo to ze malo bylo grobowcow....a duzo miasta.

KASIA TRENT

Proszę o dłuższe posty.

Ariadna - 15-07-2005, 11:32

Mi się wydaje że fabuła TAOD jest tą najlepsza ze wszystkich i nie wiem czemu wszyscy tak bardzo się jej uczepili :? W prawdzie jest miasto ale to tylko dodaje lepszy nastrój. Pomimo tego że jesteśmy archeologami możemy czuć się jak agenci :wink: Dobrze że gra była długa i taka zróżnicowana pod względem miejsc, nie tylko grobowce i grobowce, chociarz nie mam nic przeciwko nim, ale po przejściu 6-tki dobrze wspominam każde miejsce :wink: i każdeko człowieka (kurtis) :roll:
A_DAM - 19-07-2005, 14:52

no mi tez sie podonala fabulka, tylko, ze jest jedno ale - nei do konca ja czaje - a moze ktos moglby tu napisac jakies streszczenie ;) Pozniej ewentualnei jak bede cos dobrze pamietal, to moglbym poprawic, albo poszerzyc, ale fajnie jakby ktos mogl, poczytalbym sobie :)
aa wiec fabula rozpoczyna sie: ....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group