To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider - Problemy techniczne

Cez - 11-09-2018, 21:09
Temat postu: Problemy techniczne
Miejsce na opisywanie i rozwiązywanie problemów związanych z PC-ową wersją TR11 - oby było ich jak najmniej :)
Kalisto - 14-09-2018, 20:59

wedle instrukcji żeby uzyskać kod steam musze po włożeniu płyty z gra kliknąc na reddem.exe i kontynuowac z gognie z instrukcją, ale kiedy kloikam to wyskakuje, że operacje nie może sie powiesc bo plik zawiera wirusa
v1per80 - 14-09-2018, 21:25

Jakby komuś nie działał HDR na PC, należy włączyć go w opcjach windowsa. Ważne - windows musi być w wersji 1803 (oczywiście W10), a gra musi być w pełnym ekranie. Gra wygląda obłędnie :o
krtomb - 01-10-2018, 19:40

Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią. Tymczasem gra wygląda obłędnie w trybie rozdzielczości na Xbox One X! Jest tylko jedno ale - dlaczego PC-towa wersja jest tak potwornie obciążona?

Wszystkie filmiki fabularne działają jak złoto - ale pierwsza sekwencja z samolotu ma rozsynchronizowany dźwięk z obrazem. I to pomimo, iż chodzi w granicach 30-35 FPSów. Nie mam może mocarnego kompa, ale GTX 1050 @4GB VRAM i 16GB RAM-u w kompie jest - plus Intel i5 jest na pokładzie - a jednak dziwnie to działa na samym starcie :/

MaXoR - 01-10-2018, 20:39

krtomb napisał/a:
Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią.


Polecam Ci zatem TEN artykuł, a szczególnie drugą jego część: "Nie bądź frajer ‒ HDR to często bajer". Bardzo dobrze obnaża różne jego cechy, o których się zazwyczaj nie mówi. I nie chodzi o to, że TR ma generalnie z tą technologią wyglądać na ekranie źle, ale spotkałem się już z recenzjami, że niektóre gry - na określonych sprzętach - wcale nie wypadały jakoś lepiej ...

krtomb - 03-10-2018, 20:18

Nie nastawiam się jakoś na rewolucję. Po prostu jestem ciekaw jak to wygląda. Nie miałem z tym dotąd żadnej styczności, więc będzie to dla mnie raczej ciekawostka niż wielki przewrót w odbiorze warstwy wizualnej. Inna sprawa, że o wiele ważniejszy jest klimat niż jakaś tam przesadzona kolorystyka. Gry same w sobie i tak w większości już dobrze wyglądają, a ja nie mam nie wiadomo jakich wymagań :) Ale dzięki - poczytam :D
Kalisto - 20-11-2018, 20:54

Przeszłam grę i chciałam zrobić to ponownie. Niestety po mimo wyboru drogi wszystko jest tak samo. Jednak ja nie o tym. Przechodziłam grę normalnie aż tu nagle w dniu premiery dodatku Kuźnia nie chciała mi się włączyć gra. Dopiero na drugi dzień udało się uruchomić. Jednak jest problem, ponieważ podnoszę skrytkę survivalową to po podniesieniu wiesza się gra i muszę restartować. Na dodatek ile bym razy nie poszła do tej samej skrytki jest tak samo. Na dodatek 1 skrytka świeci jak nie znaleziona a nie da się jej podnieść, a była wcześniej zawieszona, czy ma ktoś podobnie. Przy czym grę mam oryginalna. Kuźni jeszcze nie nabyłam.
Pozdrawiam

Cez - 21-11-2018, 18:40

Czytałem, że to niestety częsty problem po pojawieniu się Kuźni i związanego z nią patcha. Twórcy mają wydać kolejnego patcha, który naprawi usterkę.
Kalisto - 21-11-2018, 19:10

Dziekuję za odpowiedź.
Oby naprawili.
Pozdrawiam

Cez - 22-11-2018, 21:18

Ten naprawiający patch ponoć już się pojawił. Sprawdź.
Kalisto - 23-11-2018, 20:43

tak juz jest i narazie wszystko naprawione z wyjatkiem tej skrytki, ktra świeci jak nie odkryta aja odkryłam. Jednak nie da sie jej podniesć
peju - 01-12-2018, 23:34

Będziecie robić do SotTR szczegółowe opracowanie jak solucje, mapy i opisy wszystkiego co tam jest... ?
Cez - 02-12-2018, 00:19

Tak, jak znajdziemy na to wszystko czas ;)
MaXoR - 20-02-2019, 10:32

Bardzo ciekawy news ... i nie jest to co prawda problem techniczny dotyczący bezpośrednio graczy, ale ogólnie pojętej sprzedaży (a więc także pewnej przyszłości gry) już tak. Od siebie mogę tu dodać tyle, że pewną próbę ratowania sytuacji było już widać w momencie, gdy firma podjęła decyzję o zorganizowaniu pokazu w Polsce, rynku - skądinąd - o bardzo małej sile nabywczej. Bo powiedzieć, że mało znaczącym... brzmiałoby zwyczajnie obraźliwie nawet dla mnie samego. ;)

"Sądzimy, że głównym powodem jest to, że nie byliśmy w stanie zapewnić tak nowatorskiego doświadczenia, aby gracze zdecydowali się je kupić, mając do wyboru inne liczne duże tytuły od konkurencji"

Po części jest to prawda, ale nie zwalałbym wszystkiego na konkurencję. Bo fakt, że komuś podobają się również inne gry nie oznacza z automatu, że mają mieć coś wspólnego z Tomb Raiderem. Ewidentnie natomiast zabrakło umiejętnego wypromowania nowości - pomyślunku o tym już na etapie produkcji! I doskonale to widać na przykładzie wspominanych chociażby skilli. Przy czym jest w pełni zrozumiałe, że stopniowe ich zdobywanie ma określony sens i kreuje motywacje w grze, ale jest ich na tyle dużo, że nim gracz się połapie - co, kiedy i do czego może mu się przydać, to skończy się cała zabawa, a frajdy nie będzie prawie żadnej. Jest to de facto tego samego typu myślowy błąd się-promowania, który firma popełniła później - w pierwszej fazie ubiegłorocznych pokazów.

MaXoR - 21-02-2019, 18:00

Po pewnym namyśle... postanowiłem dopisać pewne uzupełnienie. ;)
Ponieważ zasadniczy problem ze współczesnym Tomb Raiderem polega na tym, że sporo obecnie graczy postrzega ową grę zupełnie inaczej, niż miało to np. miejsce 20 lat temu. A jest to o tyle "trudny" tytuł, że nigdy nie był tzw. typową strzelanką - w tym pierwszoplanowym znaczeniu - o co w grze powinno chodzić świetnie m.in obrazuje osadzony w SotTR swego rodzaju flashback z rezydencji Croftów. Można więc powiedzieć, że Montrealsi serio znają markę TR, ale za bardzo "od nowa" zaczęli tworzyć swoją grę. Niezupełnie uwzględnili np. błędy poprzedników, niektóre bowiem rzeczy wymagały jedynie swoistego upgrade'u, a nie wymyślania koła na nowo. Jest to o tyle ważne, że aby gra w obecnym czasie odniosła sukces... musi posiadać BARDZO STARANNIE wyważony kompromis pomiędzy eksploracją i typową strzelanką. Wszystkim oczywiście dogodzić się nie da, ale pojawi się sporo graczy, którzy nie mając gdzie "poszaleć" powie po prostu, że gra jest słaba. I jeżeli kiedykolwiek miałaby powstać jakaś nowa jej część, to byłoby niekoniecznie dobrze, aby Square znowu powierzyło temat jakiejś kolejnej ekipie, bo błędy się powtórzą... a poprzeczka jest bardzo wysoko.

peju - 04-08-2019, 18:13

Macie błąd w solucji na mapie w ilości dokumentów w "Ukryte Miasto".
Grobowiec "Świątynia Słońca" na południu Paititi wg waszej mapki ma 4 dokumenty co summa summarum na całą mapę daje wam 44 dokumenty na 42 istniejące :) Możecie je sobie palcem podliczyć i wyjdzie wam o 2 więcej niż max.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group