To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Tomb Raider (2013) - Tomb Raider - wrażenia z gry

Primo3001 - 11-02-2017, 23:18

Ja gdy przechodziłem Tomb Raidera z 2013, to było kilka niedociągnięć i ostatecznie przeszedłem ją w dłuższym niż Ty czasie. Za to Rise of the Tomb Raider... Jeśli jeszcze w to nie grałeś, a podobało Ci się TR2013, to myślę, że może Ci się spodobać jeszcze bardziej. Grając w ROTTR bawiłem się bardzo, bardzo dobrze. Jak gdzieś już wspomniałem, dla mnie jest to gra 10/10, jedyną poważniejszą wadą jest to, że jest dość krótka (ale wcale nie aż tak bardzo!). Życzę powodzenia w ROTTR :D
yahoo - 15-06-2017, 17:14

Ja opóźniony, nieopóźniony, ale trochę ponarzekam... Długo czasu zajęło mi żeby usiąść do nowego rebootu serii, już gry nie rajcują mnie tak jak kiedyś chyba:). Niestety już nie jest to samo, mówiąc szczerze w trylogie nową (L, A i U) grało mi się przyjemniej, bo pomimo odświeżenia serii czułem, że gram w starą dobrą Larę, czyli plansza z zagadkami -> filmik popychający fabułę -> plansza z zagadkami itd... Coś za co pokochałem całą serię znikło, czyli to jak będąc 8-letnim gówniarzem grając w TR2 jak utykałem na danej planszy na tydzień, bo nie miałem pojęcia co robić, tego już tu nie ma.

Jestem na bakier dosyć w nowymi grami, przestałem się tym interesować z 7-8 lat temu, wiec nie wiem - obecnie wszystkie gry tak wyglądają? To znaczy, że stały się interaktywnymi filmami? Nie ma tu chwili odetchnięcia ani tej statyki, cały czas coś się dzieje, niestety, to co się dzieje wymaga od gracza wciskania "W" lub innego klawisza. Nie powiem, grało się całkiem spoko i nie uważam godzin spędzonych przy TR'13 za stracony, ale cholera miałem nadzieję na powrót łamigłówek, które byłyby cięższe niż to co zaserwowali nam twórcy w Legendzie czy Underworldzie, tymczasem dostaliśmy raczej prostą strzelankę, bardzo fajną po prawdzie, ale to nie ta stara kanciasta Lara. Można powiedzieć, że zwiedzanie grobowców to chyba miał być ukłon w stronę graczy, bo w każdym jest jakaś zagadka do rozwiązania, niby prosta, ale chyba te grobowce wspominam najlepiej.

Plus ze względu oczywiście na grafikę, grę aktorską itd. wzrósł realizm, co przełożyło się na mimowolny uśmiech jak Lara znowu w cutscence gdzieś spadła, coś się jej wbiło czy co innego ją poturbowało. Serio, powinni to przerobić na memy, bo po kilku takich upadkach i jej jękach to już było śmieszne i nie wiem jak miało klimat budować

W następną część i tak zagram:D

K@t - 16-06-2017, 05:29

yahoo napisał/a:

Jestem na bakier dosyć w nowymi grami, przestałem się tym interesować z 7-8 lat temu, wiec nie wiem - obecnie wszystkie gry tak wyglądają? To znaczy, że stały się interaktywnymi filmami? Nie ma tu chwili odetchnięcia ani tej statyki, cały czas coś się dzieje, niestety, to co się dzieje wymaga od gracza wciskania "W" lub innego klawisza.


Nie wiem, czy to Cię pocieszy, czy zasmuci, ale tak - większość gier tak niestety wygląda. Może poza RPG i RTS, ale i tego nie jestem pewien. Tomb Raider i tak oferuje sporo swobody i "momentów wytchnienia", jak na tego typu tytuł. Trylogia Uncharted, dla przy przykładu, oferuje skrajnie korytarzową strukturę leveli. Dopiero w czwartej części zaszaleli w tej kwestii, stawiając na większe mapy.

Na powrót klasycznej formuły niestety nie ma szans, więc pozostaje albo wracać do pierwszych odsłon lub zacząć ogrywać customy :) :

http://trle.net/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group