To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Tomb Raider (2013) - Tomb Raider - przed premierą

K@t - 08-06-2011, 21:13
Temat postu: Tomb Raider - przed premierą
Poniekąd kontynuacja tego tematu.
m_i_c_h_a_l_s_z - 08-06-2011, 23:24

Czy można obejrzeć gdzieś tą prezentacje TR z E3 na żywo?
Adamaru - 08-06-2011, 23:32

GameTrailers, GameSpot, oraz IGN.

Dokładnie o godzinie 01:20 polskiego czasu, ma nastąpić prezentacja dema Tomb Raider.

..::;;PeeT;;::. - 09-06-2011, 00:21

A dokładniej, to prezentacja TR będzie emitowana wyłącznie przez IGN.
Tak więc IGN :p

Adamaru - 09-06-2011, 01:26

Zdaje się, że to to samo demo co na konferencji Microsoftu. Nie warto było czekać. Jednak oglądam dalej, może pokażą/powiedzą coś nowego. Jestem zawiedziony.
Danio500 - 09-06-2011, 01:29

nic żem nie zakumał o czym oni gadali...
myślałem, że będzie inny gameplay a tu proszę... nic nowego - szkoda.

Cez - 09-06-2011, 01:30

Pfff, dupa :p Zapowiadali 20 minut materialu, a tu to samo demo i Karl pieprzy ciagle to samo. To sie popisali :p
Adamaru - 09-06-2011, 01:35

Cytat:
Casting na Larę trwał aż 6 miesięcy, a wybranka pochodzi z UK. Kilka scen śmierci było zbyt brutalnych, więc wycięto je, a te jęki Lary są obecne tylko na początku gry.

Nowości, w maksymalnym rozszerzeniu.

..::;;PeeT;;::. - 09-06-2011, 10:33

Tomb Raider IGN Live
Gameplay prezentuje się o wiele lepiej niż na konferencji MS. Sterujący postacią porusza się wolniej, dzięki czemu można dostrzec o wiele więcej, ekhm... "detali". :]

Mimo wszystko i tak jestem zawiedziony. Ponadto specjalnie nie spałem, a ostatecznie nie zdążyłem...

pmkkoch - 09-06-2011, 10:48

Cytat:
- Can you explain how this puzzle works?
- [...] It is shorter version of what we've done actually in the game

Ci, którzy więc narzekali na zbyt krótką i prostą rozgrywkę mogą się cieszyć, lokacja z dema E3 została ukrócona w porównaniu do jej finalnej wersji. :p

K@t - 09-06-2011, 10:51

Tym samym więc można chyba dać sobie spokój z bezpodstawnym wylewaniem wiader pomyj na TR9.

Wczoraj czytałem też wypowiedź potwierdzającą w pełni, że demo z E3 celowo jest tak oskryptowane i wyreżyserowane. Chodziło jedynie o pokazanie nowych założeń serii. Wątpię, żeby w samej grze wszystko było tak uproszczone i skondensowane.

Zresztą - oceniać TR9 po samym demie z E3, to jak by oceniać TR1 na podstawie pierwszych minut The Caves (jedna i ta sama tektura, ciągle do przodu, zabawa przednia :p ).

edit

Okazało się, że pokazano dalszą część dema... ale na zamkniętym pokazie. Była górska wioska, dużo skoków i wspominana kiedyś katastrofa samolotu.

cutek15 - 09-06-2011, 11:03

K@t napisał/a:
Okazało się, że pokazano dalszą część dema... ale na zamkniętym pokazie. Była górska wioska, dużo skoków i wspominana kiedyś katastrofa samolotu.


Raczej nie ma co liczyć na to, ze ją ujrzymy?

Cez - 09-06-2011, 11:18

cutek15 napisał/a:
Raczej nie ma co liczyć na to, ze ją ujrzymy?


Raczej nie :( Karl nie dosc, ze wczoraj nic nowego nie pokazal, to jeszcze oswiadczyl, ze na kilka miezsiecy znika temat TR. Moze to i dobrze, biorac pod uwage, ze juz za niecaly miesiac swiat bedzie żył betą multiplayera Uncharted 3 :p Czas na TR jeszcze przyjdzie.

Adamaru - 09-06-2011, 11:32

"Redakcja Game Informera ponownie mogła cieszyć oczy grą z Larą Croft w roli głównej. Bowiem Square Enix zaprosiło ich na specjalny pokaz gry, za zamkniętymi drzwami. Przez połowę pokazu, gra toczyła się w znanym już miejscu - gdy bohaterka ucieka z dziwnej jaskini.

Co ciekawe jednak, w drugiej połowie, akcja dzieje się już wśród ruin górskiej wioski. Sekwencja rozpoczyna się, gdy młoda Lara natrafia na swojego mentora, Conrada Rotha, który ranny jest po walce z wilkami, jednak nie na tyle, by stało mu się coś poważniejszego. Lara widząc go rannego, szybko pomaga mu podejść bliżej mini-obozowiska.

Mimo wszystko, potrzebuje on pomocy lekarskiej. Potrzebny jest też nadajnik radiowy, który ów bohater zostawił w jaskini wilków. Lara musi go odnaleźć. W tej chwili, zaczyna się sekwencja platformowa. Biegnąc przez ścieżkę, przeskakując przez przeszkody, Lara radzi sobie świetnie. Płynne przemieszczanie się pomiędzy przeszkodami można teraz porównać do ruchów postaci z Assassin's Creed. Wspinaczka, i elementy platformowe nie są już teraz tak monotonne i wyczerpujące jak w poprzednich Tomb Raiderach. Teraz jest dynamicznie i zwinnie.

Nieprzyjazna pogoda jednak niekorzystnie wpływa na warunki, w których znalazła się Lara. Na przykład, Lara przy pomocy kadłuba starego samolotu chciała przedostać się na drugą stronę ścieżki. Był on jednak zbyt mokry, więc Croft ześlizgnęła się.

Po tym wszystkim, bohaterce udaje się w końcu dotrzeć do położonej wysoko w górach jaskini. Już po wejściu do niej, Lara zostaje zaatakowana przez drapieżnika. Używa jednak jednej ze strzał od łuku i rani wilka. Oczywiście wszystko to dzieje się w QTE (quick-time events). W końcu Lara znajduje nadajnik i apteczkę, po czym wraca do obozu. Obozy jednak nie będą miały większego znaczenia w fabule, po prostu będą to punkty, w których Lara będzie kupować nowe umiejętności i ulepszać te już nabyte. Ponadto, będzie można z nich w szybki sposób podróżować do innych, rozłożonych na wyspie.

W końcu przychodzi czas na pokazanie emocjonalnej strony gry. Roth oznajmia Larze, że to ona musi wyjść na wieżę sterującą i zainstalować nadajnik, który może przynieść im pomoc. W przeciwieństwie do poprzednich gier, Lara tutaj jest niepewna siebie i nieźle przestraszona. Gotowa jest jednak narażać swoje własne życie, by uratować siebie i swojego mentora.

To całkiem inna przygoda, pokazująca Larę w innym świetle."


Pozwoliłem sobie mniej więcej "przetłumaczyć" opis drugiej części dema.

HarryCruise - 09-06-2011, 12:34

Adamaru napisał/a:
Wspinaczka, i elementy platformowe nie są już teraz tak monotonne i wyczerpujące jak w poprzednich Tomb Raiderach. Teraz jest dynamicznie i zwinnie.

To chyba minus, co? Lara ma być mniej doświadczona, a nagle radzi sobie lepiej niż Lara z poprzednich gier?

Adamaru napisał/a:
Obozy jednak nie będą miały większego znaczenia w fabule, po prostu będą to punkty, w których Lara będzie kupować nowe umiejętności i ulepszać te już nabyte.

"Dzień dobry, poproszę o wymianę nóg, by skakały wyżej i dalej i upgrade soczewki na taką z celownikiem laserowym". Mam nadzieję, że to nie będzie właśnie na takiej zasadzie, bo wygląda to wręcz przekomicznie. W ogóle zdobywanie jakichś punktów doświadczenia i liczniki nie wiadomo czego nijak mi pasują do Tomb Raidera.

Chyba tylko to, póki co, nie podoba mi się. Reszta sprawia, że jestem w tej grze zakochany już na tym etapie.

K@t - 09-06-2011, 12:44

Cytat:
Mam nadzieję, że to nie będzie właśnie na takiej zasadzie, bo wygląda to wręcz przekomicznie.

Dobrze, że "I feel stronger now.r" było mądrzejsze ;-)

pmkkoch - 09-06-2011, 12:53

Adamaru napisał/a:
Oczywiście wszystko to dzieje się w QTE (quick-time events). W końcu Lara znajduje nadajnik i apteczkę, po czym wraca do obozu.

Zastanawia mnie kiedy w końcu pokażą, albo chociaż opiszą, walkę, która nie byłaby zamknięta w sekwencji filmowej. :roll:

Adamaru - 09-06-2011, 13:04

HarryCruise napisał/a:
Adamaru napisał/a:
Wspinaczka, i elementy platformowe nie są już teraz tak monotonne i wyczerpujące jak w poprzednich Tomb Raiderach. Teraz jest dynamicznie i zwinnie.

To chyba minus, co? Lara ma być mniej doświadczona, a nagle radzi sobie lepiej niż Lara z poprzednich gier?


Hmm, myślę, że tu chodzi raczej o to, że trzymamy kilka przycisków, i nie martwimy się o spację jako skok, ctrl jako przewrót, czy coś w tym stylu. Po prostu idziemy naprzód, a Lara dostosowuje się do otoczenia. Zmieniamy tylko kierunek, w którym udaje się bohaterka. Chociaż nie wiem, czy nie ułatwiło by to trochę gry.

Też sobie nie mogę na razie wyobrazić tych obozów... Craftowanie to jeszcze, ale niby jakieś ulepszanie np. Survival Instinctu... To np. "Aby osiągnąć większą stabilność w używaniu Zmysłu Przetrwania, przynajmniej 10 razy skutecznie użyj go do rozwiązania zagadki/wytropienia przeciwnika"? O ile ten SI będzie podatny na te modyfikacje ze skillami. Albo tak jak wspomniał HarryCruise, z tymi nogami :roll: . Poczekamy, zobaczymy, pewno developerzy zrobią to w jakiś sensowny sposób. Szkoda tylko, że na kilka miesięcy o grze ma być cicho :( . A co z Gamescom? Tam nie będzie TR?

Legend - 09-06-2011, 15:14

K@t napisał/a:

Okazało się, że pokazano dalszą część dema... ale na zamkniętym pokazie. Była górska wioska, dużo skoków i wspominana kiedyś katastrofa samolotu.


Jaka lipa. :( Standardowo fanom nie pokażą najciekawszej części...
Każą nam zadowolić się urywkiem gdzie Lara stęka niczym gwiazda filmu dla dorosłych.
Ok nie ukrywam, pierwsza część gameplay'u też była dość ciekawa jednak, miałem nadzieję że ukaże trochę więcej niż już wiedzieliśmy ze wcześniejszych opisów/recenzji.

Zawiodłem się... Bo jak powiedział sam Karl przez długi czas nie dowiemy się już niczego o TR. Chcą zamilknąć na kilka miesięcy. :( Ehhh...

pmkkoch - 09-06-2011, 15:33

Legend napisał/a:
Jaka lipa. :( Standardowo fanom nie pokażą najciekawszej części...

To chyba dobrze, że nie wyskakują od razu do fanów z zakończeniem gry lub czymś równie ważnym? :p
Co do tego ich zamilknięcia to się zgadzam. Mam jednak nadzieję, że chociaż od czasu do czasu zarzucą jakimś nowym screenem. Tylko nie z samego początku gry, pls no more, bo będzie znowu to samo co z TRA. Jeszcze przed demem znało się prawie całe Lost Valley. :nie:

Legend - 09-06-2011, 16:00

pmkkoch napisał/a:

To chyba dobrze, że nie wyskakują od razu do fanów z zakończeniem gry lub czymś równie ważnym? :p


Hehe Nie o to mi chodziło. :p Chciałem po prostu zobaczyć coś więcej niż chodzącą i stękającą Lare. Byłem ciekaw "otwartego" otoczenia albo chociaż systemu walki. Czyli po prostu coś więcej niż zostało opisane we wcześniejszych zapowiedziach (czyt. początek gry).
No ale trudno... Może jeszcze kiedyś, przed premierą, pokażą coś innego...

pmkkoch - 09-06-2011, 16:09

Ja tam jestem całkiem zadowolony z tego, co pokazali nam twórcy. :p Nie wiem jak wy, ale mi zupełnie nie pasowała wymuszona epickość trylogii i jestem szczęśliwy, że porzucono wielkie, aczkolwiek puste pomieszczenia na rzecz znacznie mniejszych, lecz lepiej dopracowanych jaskiń i będę wniebowzięty, jeśli w finalnej wersji będzie więcej takich lokacji. :)
Adamaru - 09-06-2011, 16:39

pmkkoch napisał/a:
Ja tam jestem całkiem zadowolony z tego, co pokazali nam twórcy. :p Nie wiem jak wy, ale mi zupełnie nie pasowała wymuszona epickość trylogii i jestem szczęśliwy, że porzucono wielkie, aczkolwiek puste pomieszczenia na rzecz znacznie mniejszych, lecz lepiej dopracowanych jaskiń i będę wniebowzięty, jeśli w finalnej wersji będzie więcej takich lokacji. :)


Skoro to wciąż 'Tomb Raider' to może doczekamy się w tej części takich ciasnych grobowców? Byłbym wniebowzięty :!!:

LordJ - 10-06-2011, 00:17

To jest boskie ! Zawsze marzyło mi się zobaczyć i pograć brudną, zmęczoną, zakrwawioną Larą, a nie gumową Lalką ze sklepu z artykułami dla dorosłych, która już przynudzała z coraz to nowszą częścią. Tu nadejdzie rewolucja (niczym z TRL po AoD xD ). To jest to czego zawsze chciałem od Tomb Raidera, krew, pot i łzy ^^
pmkkoch - 10-06-2011, 00:30

Krew była już w pierwszej części, pot zapoczątkowali w TRU, zaś łzy były nieustannie od początku Boliwii w Legendzie, więc ja tu akurat nic nowego nie widzę. :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group