To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum World of Tomb Raider
Forum serwisu World of Tomb Raider

Angel of Darkness - Dialogi w AOD

alicja-maria - 22-07-2004, 23:37
Temat postu: Dialogi w AOD
Hej!
:arrow: ja apropo dialogów w Angel of darkness. JEst ich wg.mnie znacznie więcej niż w pozostałych częsciach. Gra też jest bardziej "do myślenia"-musisz samemu ustalić treść dialogu-choć i tak to czego nie wybrałeś pojawi się ;óźniej:P Na początku np. gdy poszłam po notatnik do domu jakiejś mrs. BLABLA wybrałam złą odp. przez co chwyciła mnie poilca-później wiedziałam już czego nie wziąść i mam to o co chodziło :) Mam nadzieję, że 7-ka będzie równie dobra a zarazem lepsza niż wszystkie pozostałe części AOD razem wzięte. :browar:

Kasia Trent - 23-07-2004, 00:28

Dialogi to element typowo przygodowy, wprowadzony do TAOD. To nawet dobrze, chociaż wolałabym, żeby Lara więcej robiła niż gadała.

Jeśli nie rozumiesz wszystkiego to polecam ściągnięcie patcha polonizującego do TAOD i grę będziesz miała po polsku :) Tłumaczenie ma wiele błędów, czasem mnie nawet denerwowało. Np. organizację Cabal mogli zostawić jako Cabal, a nie tłumaczyć na Kabała :/ Poprostu lałam jak Eckhardt mówił: "Szanowni członkowie Kabały..." :hehe:
Nazwy niektórych poziomów też są trochę śmieszne, ale błędów niema wiele.


EDIT BY GRZEKO
Cytat:
Tłumaczenie ma wiele błędów [...] ale błędów niema wiele.


tjaaaa... :roll:

alicja-maria - 23-07-2004, 10:17
Temat postu: Do Kasi
Już ściągnęłam se patche..te co mówiłaś i mam już po polsku:)
Frodo_hobbitek - 23-07-2004, 19:49

Podoba mi się to, że można samemu pokierować rozmową. Ciekawy element przygodowy w grze.
Kasia Trent - 23-07-2004, 20:05

Może i można pokierować rozmową, ale wszystko i tak odnosi się do tego samego punktu. Czasem tylko przez głupie wypowiedzi możemy zginąć (Bouchard) lub nie dostać tego co chcemy (Margot Carvier) :> Zdaje się, że gdy rozmawiamy z Laddickiem i źle się do niego odnosimy, to później nie daje nam Scorpiona :546:

Gdy przechodzę TAOD po raz któryś już z kolei, to szczerze za długie dialogi zaczynają mnie męczyć :/ Wolę więcej akcji niż gadania... Ale cóż... w TAOD nam tego nie zapewniono :>

Charles - 23-07-2004, 23:19

Kasia Trent napisał/a:
Może i można pokierować rozmową, ale wszystko i tak odnosi się do tego samego punktu. Czasem tylko przez głupie wypowiedzi możemy zginąć (Bouchard) lub nie dostać tego co chcemy (Margot Carvier) :> Zdaje się, że gdy rozmawiamy z Laddickiem i źle się do niego odnosimy, to później nie daje nam Scorpiona :546:

Gdy przechodzę TAOD po raz któryś już z kolei, to szczerze za długie dialogi zaczynają mnie męczyć :/ Wolę więcej akcji niż gadania... Ale cóż... w TAOD nam tego nie zapewniono :>
Daje jeśli masz wystarczającą ilość pieniędzy :P A pamiętnki Von Croya można wziąć samemu :P
Kasia Trent - 23-07-2004, 23:45

Wiem, że można, ale nigdy nie próbowałam :P A gdzie jest? :>
Charles - 23-07-2004, 23:49

W kuchni w szufladzie :P Powinaś znaleść przy przeszukiwaniu kuchni :P
Kasia Trent - 23-07-2004, 23:50

Ja zawsze brałam koniak z kuchni, bransoletę ze stolika, aspirynę z szuflady obok wejścia i zmykałam przez okno :P
Frodo_hobbitek - 02-08-2004, 22:38

Ja brałam jeszcze chyba jakiś pierścionek ze stolika (ale ze mnie złodziej :P ), ale nie jestem pewna czy ten pierścionek był właśnie tam.
Kasia Trent - 02-08-2004, 22:39

To była ta bransoletka, o której wspominałam :P Leżała na stoliku obok kuchni :P Za małe to na pierścionek :P
Kasia Trent - 02-08-2004, 22:56

Grzeko -> Tak mi się jakoś przejechało po klawiaturze :P :wink: Chodzi o to, że tłumaczenie jest wadliwe, ale nie ma aż tak wielu błędów :P
Kasia Trent - 19-08-2004, 17:41

Mam jedną uwagę co do Kabały... Nie sądziłam, że istnieje takie coś i dlatego miałam polewy z tłumaczenia. Ale to i tak nie zmienia faktu, że to dziwne i lepiej gdyby zostało nieprzetłumaczone. Organizacja Cabal, a Kabała chyba lepiej brzmii, no nie :?: Dziwi mnie tylko dlaczego to właśnie tak nazywa się organizacja Eckhardta.

Cytat:
Kabaliści odczytywali ukryte znaczenie Tory, przypisując każdej literze alfabetu hebrajskiego konretną wartość liczbową. Każde słowo miało zatem również swoją wartość liczbową, a pomiędzy wyrazami o tej samej wartości zachodziły rozmaite związki. Filozofia kabalistyczna zajmowała się również metafizycznymi rozważaniami nad istotą Boga, powstania świata i wszystkich stworzeń, także pośrednich między Bogiem a stworzeniem. Wprowadzała również wątek wędrówki dusz - reinkarnacji.

Najważniejszym dziełem kabalistycznym jest powstała w XIII wieku Sefer ha-Zohar, czyli Księga Blasku."

Frodo_hobbitek - 20-08-2004, 13:57

Kabała - i do tego pisana atramentem sympatycznym!! (da się odczytać po zazaczeniu tekstu) :lol: Kabała i Cabal to raczej nie to samo, przynajmniej wg mnie.
Kasia Trent - 20-08-2004, 14:32

Jeżeli to nie to samo, to dlaczego tłumaczono Cabal na Kabałę?


MRMACPHISTO
http://slowniki.onet.pl/i...t=cabal&tr=auto

Zebius - 02-01-2005, 21:06

Gram właśnie w TRAOD i mam problem z dialogami. :(
Słyszę tylko część dialogów (mniej więcej połowę), w reszcie widzę tylko, że postacie ruszają ustami i lecą napisy a nic nie słychać. Mam wersję spolonizowaną i spatchowaną, ale wygląda mi to na jakiegoś buga. Czy ktoś z was miał taki problem?


MACPHISTO
Ja nic takiego nie miałem... za to w Indianie Jonesie kiedyś miałem przyspieszone dźwięki, więc połowa scenki zostawała bez dźwięku.

Kasia Trent - 03-01-2005, 16:50

No ja tak miałam z TR4 :/ Ale niewiem jak sobie z tym poradzić :/
Zebius - 03-01-2005, 17:20

No, problem rozwiązany (przynajmniej na razie). Musiałem w ustawieniach gry wyłączyć akcelerację sprzętową dźwięku.
Kasia Trent - 03-01-2005, 17:24

Wiesz gdzie to można ustawić w TR5? W poprzednim poście źle napisałam. Ten problem miałam w TR5, a nie TR4 :oops:
Zebius - 03-01-2005, 17:49

Kasia -> W TR5 takiej opcji nie ma, jedyne co można zrobić to w setupie zmienić 'Sound Device'. Może to coś zmieni. Nie wiem, ja grałem w to dawno temu na Windows 98 i wszystko było OK.

Jest jeszcze inn możliwość. Kliknij Start Menu - Uruchom, wpisz dxdiag i wciśnij Enter. Uruchomi się narzędzie diagnostyczne DirectX. Wejdź w dźwięk, jest tam suwak, przeciągnij go w lewo i potwierdź zmiany. Jak nic to nie da zawsze można powrócić do poprzednich ustawień.

--=AngiE=-- - 21-01-2007, 19:43

WG mnie trochę za mało nawiązań do dalszej rozgrywki. Jest tylko śmieć Lary po źle przeprowadzonym dialogu z Bouchardem, nie otrzymanie pamiętnika Von Croya, czy Scorpiona... Miało być tego więcej.. :roll:
Szymon_Trent - 27-01-2007, 22:18

A propos w ostatnich filmikach w AOD moje spolszczenie dawało za późno kompletnię dialogi, naprzykład w rozmowię z Karelem.
PS. w tej samej rozmowie Lara sobię przypomina scenę zabujstwa von Croya i po niej k\mówi do Karela "ty go zabiłes". Nie wiem dlaczego ta scenka od tego czasu jak ona sobie przypomina i przed tym jak powiedziała że on go zabił nie idzie mi. Tzn słychać dźwięk ale sceny ni widać.

doma - 17-04-2007, 21:45

Też tak mam często przechodzę ostatnią walkę i do tej pory tylko raz ten filmik z Von Cryoem mi się włączył
Kurtis_T - 27-06-2007, 10:14

Frodo_hobbitek napisał/a:
Podoba mi się to, że można samemu pokierować rozmową. Ciekawy element przygodowy w grze.


Mi też się podoba,ale jeden fałszywy ruch,tak jak w przypadku Buchorda, coś źle powiemy i BUM! Trzeba zaczynać gre od nowa,albo wczytać zapis. ;)
Ale to dobrze,że tylko on może nas zabić. Bo nie wyobrażam sobie przyjaciółki Wernera z Berretą. :gupek:

Surreygirl - 03-07-2007, 18:11

Uwielbiam teksty z AoD! xD Ale bardziej uwielbiam teksty wycięte z AoD :690: Lara i Kurt są straszni dla swoich przeciwników! Nie dość, że ich i tak zmasakrują, to jeszcze muszą słownie zmieszać z błotem! :690: [np. cała rozmowa Lary z Bernardem- ona jest po prostu okropna xD ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group